حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
جنایات رژیم صهیونیستی از روی استیصال است
امام جمعه فیروزکوه:

جنایات رژیم صهیونیستی از روی استیصال است

امام جمعه فیروزکوه شهرستان فیروزکوه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن کودکان و غیرنظامیان ارزش نظامی ندارند و این اقدامات از سر استیصال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: دفاع مقدّس یک گنجینه تمام نشدنی برای ملّت ایران است؛ در این دوران طلایی، والاترین مفاهیم انسانی و الهی، برجسته ترین نمونه‌های تدبیر در شرائط بحرانی و اتکا به ظرفیت‌های داخلی، ایمان و باور به نصرت الهی و روحیه مجاهدت و خستگی ناپذیری تجلّی یافت.

وی تصریح کرد: دفاع مقدّس به ما یاد داد که اگر با خدا باشیم و اهل استقامت باشیم، نصرت الهی قطعی است، آن زمان جنگ نظامی بود، عرصه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، اما امروز وظیفه چیست؟ عرصه جنگ کجاست؟ «امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، تحرّکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است».

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: امروز بیش از آنکه نیاز به سرباز نظامی داشته باشیم، نیاز به افسران جنگ نرم داریم تا در هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن مجاهدت کنند.

وی گفت: مدارس را دریابیم، مراکز حضور و تربیت نسل جوان را دریابیم؛ راه نجات کشور، ترویج فرهنگ دفاع مقدّس و آشنا کردن نسل جوان با سیره شهدا است.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: امروز وظیفه پیشکسوتان دفاع مقدّس و دلسوزان انقلاب این است که سجاد گونه و زینب وار، پیام شهدا و معارف ناب دفاع مقدّس را به نسل جوان منتقل کنند. امروز عرصه جهاد اینجاست.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه بیان داشت: حدود یکسال از 7 اکتبر و شروع جنگ غزه می‌گذرد! از شروع طوفان الاقصی، رژیم غاصب صهیونیستی علیرغم حمایت کامل غرب، نتوانسته بر نیروی مقاومت پیروز بشود، لذا ناچار است که تظاهر به غلبه بکند، با زدن زن‌ها و کودکان و مردم بی‌دفاع و ماشین در جاده و مدرسه و بیمارستان، این جنایات هیچ ارزش نظامی ندارد و نشان از استیصال و درماندگی است.

وی اظهار داشت: پس از ضربات مکرر حزب‌الله به پیکره رژیم صهیونیستی، از روی استیصال دست به جنایت در لبنان زدند، عناصر مؤثر و برخی فرماندهان حزب الله را به شهادت رساندند، خسارت زدند ولی استحکام سازمانی و انسانی حزب‌الله بیش از این هاست.

حجت الاسلام حیدری گفت: برخی در تحلیل خود، فقط جنایات رژیم صهیونیستی را می‌بینند و لذا مرعوب می‌شوند و مخابره ضعف می‌کنند، ولی حقیقت این است که جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکست و ضربات کاری بر پیکره نحس آن وارد کرد که دیگر قابل جبران نیست.

وی افزود: هرچند صهیونیست‌ها با هجمه شدید رسانه‌ای تلاش در سانسور اخبار به نفع خود دارند ولی امروز هزاران موشک در عمق سرزمین‌های اشغالی فرود می‌آید و زیرساخت‌ها تأسیسات برق، انرژی، کارخانه‌ها، بنادر و فرودگاه‌های سرزمین اشغالی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند و سرزمینهای اشغالی در بحران عمیقی فرو رفته است.

امام جمعه فیروزکوه عنوان کرد: بنابراین تا امروز پیروز میدان جبهه مقاومت است، و به به حول قوه الهی، پیروزی نهایی در این نبرد متعلق به جبهه مقاومت و جبهه حزب‌الله خواهد بود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از