حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمنان مرتکب خطای راهبردی نشوند

دشمنان مرتکب خطای راهبردی نشوند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی آمادگی 100درصد داریم و آماده فرمان فرمانده معظم کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، امیر خلبان حمید واحدی در حاشیه رژه روز ارتش در خصوص آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، اظهار کرد: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است. آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی 100 درصد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند، گفت: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب‌افکن آمادگی 100 درصد داریم و آماده فرمان فرمانده معظم کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می‌کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم. 

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از