حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
امام جمعه باقرشهر و کهریزک:

در آزمون انتخابات خدا را در نظر بگیریم

در آزمون انتخابات خدا را در نظر بگیریم

امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: در آزمون امروز، آزمون انتخابات خدا را در نظر داشته باشیم و لجبازی نکنیم؛ با چه کسی لجبازی می‌کنیم؟ پیامبر عظیم‌الشان را در نظر داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام روح‌الله باقری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در خطبه‌های امروز نمازجمعه اظهار داشت: خدا را ناظر و حاضر در تمام مراحل زندگی خود بدانیم و در برهه‌های مختلف زندگی و امتحان الهی صبور باشیم.

وی ادامه داد: برخی گناهان متاسفانه عادت و عادی شده است چرا که خدا را حاضر نمی‌بینیم، گناهان فردی، فرهنگی و سیاسی در جامعه عادی شده است و توجهی به این مسئله نداریم.

امام جمعه بخش کهریزک تأکید داشت: دو قطبی‌های فراوانی در زندگی من و شما وجود دارد که می‌بایست تصمیم بگیریم خدا را ببینیم یا مسائل دیگر را مانند بسیاری از جنگ‌های تاریخ که یک فرد خانواده در سمتی و فرد دیگر در سمت مقابل ایستاده است.

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: هیچ چیز را در مقابل خدا قرار ندهیم، خدا ارحم الراحمین است و خداوند برای ما کافی است که این خداترسی تعهدی اخلاقی در زندگی ما است.

وی تصریح نمود: در همین آزمون امروز، آزمون انتخابات خدا را در نظر داشته باشیم و لجبازی نکنیم؛ با چه کسی لجبازی می‌کنیم پیامبر عظیم‌الشان را در نظر داشته باشیم.

امام جمعه باقرشهر و کهریزک ادامه داد: خدامحوری و خدا باوری را خصوصا در مسائل اعتقادی، سیاسی و تمام امور زندگی مدنظر داشته باشیم و ادامه راه با همین مهم میسر می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری گفت: بدانیم که خدای متعال با توجه ما حاضر است و این قدم‌های امروز مردم را می‌بیند؛ این قدم‌ها در راه آبادانی کشور بدون اجر باقی نمی‌ماند.

وی افزود: دشمنان تمام سعی خود را کردند تا انقلاب از بین برود اما خدامحوری مردم سد محکمی در مقابل مکرو حیله این بدسرشتان بود.

خطیب جمعه باقرشهر و کهریزک خاطرنشان کرد: اگر هنوز ایمان و اعتقادی در میان مردم است به یرکت امام حسین(ع) و هیئات مذهبی است که می‌بایست با حضور پرشور از این مراسم حمایت کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از