حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
دبیر دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان فیروزکوه منصوب شد
طی حکمی؛

دبیر دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان فیروزکوه منصوب شد

مهدی سالاریه طی حکمی از سوی حجت الاسلام بهشتی مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان فیروزکوه منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، عصر امروز طی مراسمی با حجت الاسلام بهشتی مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران، محمد حیدری منش فرماندار، حجت الاسلام حیدری امام جمعه و برخی دیگر از مسئولان و مدیران شهرستانی، مهدی سالاری طی حکمی، به عنوان مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان فیروزکوه منصوب و معرفی شد.

محمد حیدری‌منش در این مراسم اظهار کرد: در روزهایی هستیم که برخی ددمنشی را در غزه و لبنان می‌بینند و دمی نمی‌زنند، اما در مقابل جوانانی نیز هستند که با کمترین سلاح‌ها به جنگ با رژیم صهیونیستی می‌روند و بر سر عقاید و ایمان خود ایستاده‌اند.

وی گفت: قطعا مسیری که برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در جمهوری اسلامی شکل گرفته است، از همین راه خواهد گذشت و جبهه حق و باطل باید در کنار هم صف آرایی کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر اینکه همه ما باید در این عرصه و برهه حساس تاریخی نقش خودمان را در این کارزار تعیین کنیم، افزود: قطعا مردم شهرستان فیروزکوه نیز در کنار مردم مظلوم غزه و لبنان قرار دارند.

حیدری منش افزود: شهرستان فیروزکوه دارای ویژگی‌های برجسته فرهنگی مذهبی است لازم است مسئولان توجه ویژه‌ای به ایجاد و بسط و گسترش ظرفیت‌هایی که به اقامه نماز کمک می‌کند را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: این انتظار وجود دارد که دستگاه‌های فرهنگی با این ستاد تعامل بیشتری داشته باشند و با ارائه برنامه و راهکار و از سوی دیگر با انتقاد سازنده ما را در انجام وظایف خود یاری دهند.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: شهرستان فیروزکوه با بیش از ۸۱ مسجد در سطح خود وضعیت خوبی دارد اما اینکه تعداد مساجد فعال چقدر است و چه اقداماتی برای فعال کردن مساجد صورت گرفته است باید بررسی شود تا در شهرستان شاهد تحول در این حوزه باشیم و به طبع این اقدامات می‌تواند از بزه‌های اجتماعی نیز جلوگیری کند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از