حالت تاریک
جمعه, 06 مهر 1403
خیزش جهانی به نابودی رژیم صهیونیستی می‌انجامد
کارشناس مسائل سیاسی:

خیزش جهانی به نابودی رژیم صهیونیستی می‌انجامد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: خیزش عمومی شکل‌گرفته در میان آزادگان عالم و در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی در آینده‌ای نزدیک منجر به نابودی این رژیم منحوس می‌شود.

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به اینکه نظام زیستی رژیم صهیونیستی محکوم به فنا و نابودی است، اظها کرد: این رژیم غاصب موجودیت خود را از دست رفته و نابودی‌اش را مسجل و حتمی می‌بیند. 

وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی در این مرحله  به همه کشورها و مناطقی مانند غزه و یمن که در مقابلش قد علم کرده‌اند، حمله می‌کند حال آنکه قدرت و قوه عظیم حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران تهدید بزرگی برای این رژیم غاصب است.

کارشناس مسائل سیاسی به شهادت شهید اسماعیل هنیه و مسائل سیاسی پیش روی کشور اشاره و تصریح کرد: تصور دست برداشتن از شیطنت و انجام هرگونه اقدامی علیه ایران پس از شهادت رهبر حماس از سوی رژیم صهیونیستی خیالی باطل است، صهیونیست‌ها در مرحله‌ای قرار دارند که چنانچه ایران حرکتی علیه آن‌ها انجام ندهد، به حملات خود ادامه می‌دهند.

آزادی با اشاره به برنامه‌ریزی جمهوری اسلامی ایران در جهت حمله به رژیم صهیونیستی، افزود: پاسخ محکم ایران به شهادت رهبر حماس و شهیدان تحمیل شده به این کشور در این جنگ نابرابر ضرورتی انکارناپذیر است و با این پاسخ  زهر عمل وحشیانه این رژیم جعلی گرفته می‌شود، جواب درست و کوبنده ایران ضعف و سپس نابودی این رژیم را به دنبال دارد و در غیر اینصورت قطعا صهیونیست‌ها گستاخ‌تر شده و اتفاقات فجیع‌تری را رقم می‌زنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با درایت فرماندهان جبهه مقاومت و در رأس مقام معظم رهبری و تدارکات عظیم این جبهه در کشورهای عراق، یمن، سوریه، لبنان و ایران تکانه های مثبتی در بین آزادگان و رادمردان دنیا رخ دهد.

این کارشناس سیاسی یادآور شد: خیزش عمومی شکل‌گرفته در میان آزادگان عالم و در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی در آینده‌ای نزدیک منجر به نابودی این رژیم منحوس می‌شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از