حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده جنبش حماس:

خون اسماعیل هنیه دامان اسرائیل را خواهد گرفت

خون اسماعیل هنیه دامان اسرائیل را خواهد گرفت

نماینده جنبش حماس گفت: خون اسماعیل هنیه، الهامی برای نابودی اسرائیل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، خالد قدومی در واکنش به ترور اسماعیل هنیه اظهار کرد: این خسارت بزرگ کل عالم اسلام و انسانیت قابل جبران نخواهد بود و اگر بخواهیم بگوییم باید به همان شعری اشاره کنم که ایشان در محضر رهبر انقلاب خواندند.

وی بیان کرد: مردم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که درگیر جنایات اسرائیل هستند و هر زمان که فردی شهید می‌شود، فرد دیگری این پرچم را بلند می‌کند.

نماینده جنبش حماس ادامه داد: این مجرم یعنی رژیم صهیونستی همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند در برابر این جنایت پاسخ سنگینی دریافت می‌کند، زیرا اسماعیل هنیه فقط یک نفر نبود بلکه یک ایده و نماینده عالم انسانیت بود و شخصیت چند بعدی دینی، انسانی، دیپلماسی و بین‌المللی داشت.

خالد قدومی گفت: صحبت امنیت و صحبت مقاومت است. این عمل گستاخانه آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است و معتقدیم که این خون مبارک اسماعیل هنیه لعنت بزرگ را برای اسرائیل دارد و الهامی برای نابودی اسرائیل خواهد بود. 

وی بیان کرد: طوفان‌ الاقصی باعث شد که خیلی در جهان به خیابان بیایند و امروز نیز این خون دامان اسرائیل را خواهد گرفت. این یک امتحان بزرگ برای انسانیت است.

نماینده جنبش حماس ادامه داد: این مجرم نه فقط در برابر فلسطین بلکه شاهدیم در یک کشور مستقل و بزرگ این جنایت را انجام داده است. ما به مومنان جهان اطمینان می‌دهیم که این جرایم ایمان مردمانمان را بیشتر خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از