حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
صنایع حامیان تمام قد ورزش فیروزکوه باشند
فرماندار فیروزکوه:

صنایع حامیان تمام قد ورزش فیروزکوه باشند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اینکه مشارکت در حوزه ورزش قطعا جزئی از مسئولیت اجتماعی واحد‌های صنعتی است، بنابراین واحدهای صنعتی باید در این عرصه ورود و تیم داری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد حیدری‌منش شامگاه امشب در جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بضاعت کم شهرستان در حوزه حمایت‌ها، بیشتر نگاه‌ها به سمت شهرداری و مجموعه‌هایی است که جزو دستگاه‌های اداری محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در حوزه ورزش قطعا جزئی از مسئولیت اجتماعی واحد‌های صنعتی است، عنوان کرد: باید شرایطی ایجاد شود که مجموعه‌های مختلف از جمله مجموعه‌های صنعتی تیم‌داری و به این عرصه ورود کنند.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه باید موضوع تربیت بدنی و سلامت مبتنی بر ورزش در شهرستان فیروزکوه به عنوان یک شعار نهادینه شود، عنوان کرد: تلاش شود تا ورزش همگانی به عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی اداره ورزش و جوانان در سطح شهرستان روند رو به رشدی داشته باشد، ورزش بر اساس اصل سوم قانون اساسی باید به صورت آسان در دسترس مردم قرار گیرد.

حیدری‌منش خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای تکریم و ارج نهادن به پیشکسوتان و نام‌آوران به عنوان سرمایه‌های ورزش شهرستان در دستور کار قرار دارد و تکریم آنان عامل مهمی در احیای فضائل اخلاقی در ورزش و میدان مسابقاتی است. 

وی افزود: در حوزه بهسازی و نوسازی ظرفیت‌های ورزشی شهرستان اقداماتی خوبی انجام شده و امید است به زودی پروژه‌های ورزشی به بهره‌برداری برسند، از سویی بایستی تشکیل هیأت ورزش کارگری به عنوان موضوعی مهم در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد. 

فرماندار فیروزکوه با تقدیر از اقدامات ورزشی شهرستان از جمله همایش پیاده‌روی خانوادگی که در راستای گسترش نشاط جمعی شهرستان با همت هیأت‌های ورزشی شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: تأمین و گسترش ورزش در راستای ایجاد نشاط عمومی و امکانات ورزشی در سطح شهرستان از اهداف شورای ورزش است.

گفتنی است، هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از