حالت تاریک
سه‌شنبه, 10 مهر 1403
حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت شهرستان ری
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری خبر داد:

حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت شهرستان ری

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری گفت: کمک به خانواده زندانیان، کمک به زندان‌ها و آزادی زندانیان، خدمات مالی و رفاهی، سه محور فعالیت انجمن حمایت از خانواده زندانیان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمدمهدی رحیمی در جمع خبرنگاران، کمک به خانواده 186 زندانی، کمک به زندان‌ها و آزادی زندانیان، خدمات مالی و رفاهی را سه محورِ فعالیت انجمن حمایت از خانواده زندانیان با همکاری خیرین برشمرد و اظهار کرد: اقدامات خیران شهرستان ری در این راستا قابل توجه است. 

وی از توزیع سبد کالا و کمک غیرنقدی ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریالی حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت شهرستان ری در 6 ماهه نخست امسال خبر داد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با اشاره به اقدام انجمن حمایت از خانواده زندانیان در جهت کمک‌های غیرنقدی، خاطرنشان کرد:  در 6 ماهه نخست سال جاری 6 میلیارد و 465 میلیون ریال در این راستا به خانواده زندانیان کمک شده است. 

رحیمی یکی از اقدامات انجمن حمایت از خانواده زندانیان را معرفیِ افراد واجد شرایط به‌منظور دریافت وام خواند و تاکید کرد: در این مدت کمک مالی با اعتبار ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حوزه‌های تحصیلی، فرهنگی، اشتغال خانگی کوچک و ودیعه مسکن در حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان جرائم غیرعمد صورت گرفته است. 
  
وی از جمع‌آوری یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال توسط خیرین شهرستان ری در 6 ماهه نخست امسال خبر و ادامه داد: این کمک‌ها در جهت خرید کالا، شیر خشک، مددکاری و کمک به مهد کودک زندان به زندان‌ها ارائه شده است. 

این مقام مسئول مجموع اعتبارات هزینه شده در راستای اقدامات انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان ری در 6 ماهه نخست امسال در جهت آزادی زندانیان را ۲۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد. 

رحیمی خاطرنشان کرد: پرداخت ۱۹۰ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال توسط خیرین در این مدت منجر به آزادی ۹۹ زندانی زن و یکصد و ۹۹ زندانی مرد جرائم غیرعمد شهرستان ری شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از