حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
فرماندار فیروزکوه:

حضور در انتخابات راه خدمت را هموار می‌کند

حضور در انتخابات راه خدمت را هموار می‌کند

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شرکت گسترده و حداکثری مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری راه خدمت را برای مردم به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد حیدری‌منش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان بار دیگر با مشارکت بیش از ۸۰ درصدی خود در انتخابات حماسه‌ساز شدند.

وی ادامه داد: با حضور پرشور مردم فیروزکوه در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رکورد دیگری از حضور در این آزمون مهم سیاسی ثبت شد.

فرماندار با اشاره به وقوع سیل در شهرستان سوادکوه و مسدود شدن جاده فیروزکوه در مسیرهای رفت و برگشت، خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت مردم همیشه در صحنه باز هم در پای صندوق‌های رای حضوری پرشور داشتند و آرای خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه کردند.

حیدری‌منش ادامه داد: در شهرستان فیروزکوه ۵۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده بود ۲۹ شعبه ثابت و ۲۵ شعبه سیار و تجمیع آرا در شهرستان پس از شمارش، رقم ۱۴ هزار و ۸۱۸ رای اعلام شد.

وی گفت: در سطح شهرستان با حضور عوامل اجرایی در شورای نگهبان، مجموعه‌های انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان انتخابات در کمال امنیت و صحت برگزار شد که مهر تاییدی بود به حضور مردم همیشه در صحنه شهرستان که وابستگی خود را به ولایت و شهدای عزیز در این انتخابات نشان دادند.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: ازمردم شریف و ولایتمدار شهرستان دعوت می‌کنیم تا در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری که روز ۱۵ تیر برگزار می‌شود، دوباره حضور پر شوری داشته باشند و با انتخاب کاندیدای اصلح نقش خود را در آینده این مرز و بوم ایفا کنند.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از