حالت تاریک
یکشنبه, 15 مهر 1403
جمعه نصر مظهر وحدت ملت است
نماینده مردم تهران در مجلس:

جمعه نصر مظهر وحدت ملت است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه «نصر» یکی از مظاهر قدرت اسلام و نشانگر وحدت، یکدلی و همرنگی ملت ایران در حمایت از مسلمانان مظلوم جهان بود.

سید علی یزدی‌خواه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره بر حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه روز گذشته تهران، اظهار داشت: نماز سیاسی عبادی روز جمعه از ابعاد مختلف قابل تأمل است، با توجه به اینکه پیوند مردم با ولایت و محبت ولی امر نسبت به آن‌ها از موارد متجلی ولایت امر در کشور است و این تجمع بار دیگر همبستگی و بسیج ملت مسلمان در فراخوان‌ها و گردآوری علاقمندان به این مکتب را به منصه ظهور رساند.
وی نماز جمعه «نصر» را یکی از مظاهر قدرت اسلام و نشانگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران در حمایت از مسلمانان مظلوم جهان دانست و تراکم حضور مشتاقانه مردم سراسر کشور در اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب را حماسه‌ای بزرگ برشمرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور نمازگزارانی که عاشقانه زیر آفتاب سوزان ساعت‌های متمادی در انتظار اقامه نماز باشکوه جمعه و بیانات گهربار و وحدت‌آفرین رهبری بودند، از یک سو موجب اطمینان، امید و خودباوری مسلمانان شده و از سوی دیگر دشمنان را به این فکر فرو بُرد که دست از عناد و توطئه علیه نظام و ملت ایران بردارند.
یزدی‌خواه خاطرنشان کرد: عمده جمعیت نمازگزار از مردم قدرشناس تهران و مابقی از سایر شهر‌ها و کشورهای اسلامی بودند که برای ادای تکلیف الهی به ندای ولی امر پاسخ مثبت داده و به صورت دسته‌جمعی شعارهایی مانند «هیهات من‌الذله»، «لبیک یا نصرالله» و «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست» را در صحن مصلی تهران طنین‌انداز کردند.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در نماز جمعه تهران بر اساس مشاهدات میدانی، افزود: هزاران نفر از مردم کشورهای شبه قاره اعم از عرب و غیر عرب مانند پاکستان، کشمیر، لبنان، سوریه، فلسطین اشغالی، غزه، عراق و حتی رسانه‌های معاند به منظور بازتاب گسترده در مصلی امام خمینی حضور داشته و بیانات رهبر انقلاب را به دنیا مخابره کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم همیشه در صحنه ایران همانگونه که مام وطن و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در قلبشان جاودانه است، رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نیز در نگاهشان همچون یک رهبری الهی در راستای حفظ منافع ملی نمایان است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از