حالت تاریک
یکشنبه, 15 مهر 1403
جمعه نصر تجلی‌ استواری جمهوری اسلامی بود
نماینده مردم تهران در مجلس:

جمعه نصر تجلی‌ استواری جمهوری اسلامی بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در خطبه نماز جمعه و سیل حضور مردم نشان‌دهنده پیوند امت و امام و استواری جمهوری اسلامی بود.

محمد سراج در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» اظهار کرد: نظام سلطه همواره با توسل به ابزار ارعاب و تهدید به دنبال تضعیف و تزلزل جبهه مقابل در فضای مجازی و سپس نتیجه‌گیری در عرصه واقعی است.

وی با اشاره به اقامه نماز جمعه روز گذشته تهران به امامت رهبر انقلاب اسلامی، بیان کرد: حضور معظم‌له در مراسم بزرگداشت شهید نصرالله و سپس اقامه نماز خط بطلانی بر یاوه‌گویی‌های به اصطلاح تهدیدآمیز دشمنان بوده و نشان‌دهنده پوچ و توخالی بودن این تهدیدها بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضوری حداکثری با دل و جان و با عشق به صورت خانوادگی در مراسم بزرگداشت شهید نصرالله و نماز جمعه حضور یافتند، به طوریکه از ساعات صبح مصلی امام خمینی (ره) مملو از حضور جمعیت بوده و بسیاری خیز در خیابان‌های منتهی به مصلی به اقامه نماز پرداختند.

سراج با اشاره به اینکه این حضور بی‌نظیر نشان‌دهنده استواری جمهوری اسلامی و همراهی ملت با امام امت و بی‌اثر بودن تهدیدات دشمنان برای جمهوری اسلامی بود، افزود: جنایات رذیلانه و شیطانی دشمنان و صهیونیست‌ها گواه ترس و واهمه آن‌ها از نبرد رویارو است، اگرچه نیروهای مسلح کشورمان آمادگی دارند در صورت هرگونه جسارتی، مواضع دشمن را با خاک یکسان کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امت اسلامی عرب زبان مخاطب خطبه عربی رهبر انقلاب بودند، ادامه داد: اقدامات حماس، حزب‌الله و عملیات‌های وعده صادق ۱ و ۲ ادله قوی فقهی، شرعی، حقوقی و عقلی دارد که رهبر انقلاب به بیان آن‌ها پرداختند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخنان و خطبه‌ رهبر انقلاب اسلامی حقانیت جبهه مقاومت و بزرگی شهید سید حسن نصرالله و از سویی رذالت و پستی دشمن را در ذهن افکار عمومی تبیین کرده و با بیان مظلومیت شهید نصرالله، فضای سرد و یخبندان ایجاد شده را شکست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از