حالت تاریک
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
فرماندار فیروزکوه خبر داد:

جذب اعتبار برای پروژه‌های مختلف در فیروزکوه

جذب اعتبار برای پروژه‌های مختلف در فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: در سال جاری این شهرستان با دریافت ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبار به عنوان بالاترین اعتبار در سطح استان تهران معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد حیدری‌منش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری این شهرستان با دریافت اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان به عنوان بالاترین اعتبار در سطح استان تهران برای پروژه‌های خدماتی و عمرانی معرفی شده است.

وی گفت: آسفالت معابر سطح شهر و شهرک آل یاسین، تقویت و اجرای فاز دوم پروژه پایش تصویری شهر فیروزکوه، خاکبرداری، زیرسازی و آسفالت محور ارتباطی شهرک شهید فامیلی به شهرک کوهسار، توسط شهرداری فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: بنیاد مسکن اجرای طرح هادی روستای شادمهن، طارم و دمی آقا را اجرا کرده و در هفته دولت اداره آب و فاضلاب یک پروژه را با هدف ایجاد آب پایدار (احداث خط انتقال مهاباد) افتتاح می‌کند.

حیدری‌منش افزود: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی خط ۲۰ کیلو ولت روستاهای مهاباد، خمده، محمودآباد توسط اداره برق با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۵۱ میلیون تومان اجرا شده است.

وی گفت: در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روکش آسفالت محورهای سیل‌زده سیمین دشت، روکش آسفالت و بهسازی محورهای روستایی (مهن، گچه، کتالان)، بهره‌برداری از روشنایی محور امین‌آباد، ایمن‌سازی نقاط پر تصادف شهرستان با اولویت امین‌آباد تا هرانده، روکش آسفالت بزرگراه دماوند-فیروزکوه با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ هزار میلیون ریال انجام شده است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به اهمیت توجه و اجرای شعار سال، رشد تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: افتتاح شرکت آرمه بتن فیروزکوه در دستور کار قرار دارد و در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیز مرمت و کنترل سیل آبخیزهای شهرستان و همچنین حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش انجام شده است.

حیدری‌منش گفت: شفاف‌سازی، تمرکز مبارزه با فساد، تمرکز بر دولت الکترونیک، پیش‌بینی و پیگیری فساد اداری، پیگیری اموال تملیکی، شفاف‌سازی حقوق مدیران دولتی، جلوگیری از پنهان‌کاری و رانت‌خواری در دولت سیزدهم شکل گرفت و در دولت چهاردهم ادامه خواهد داشت با توجه به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات ارزشمندی برای خدمت‌رسانی به مردم علاوه بر ریل‌گذاری و سازماندهی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به افزایش تولید آهک به میان 100 تن، بیان کرد: تولید آهک از ۱۵۰ تن به ۲۵۰ تن رسیده و ایمن‌سازی صنایع آلاینده با حمایت دادستان بخشی از اقدامات دولت در این شهرستان است.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: در بخش دستگاه‌های خدمات‌رسان با همکاری بهزیستی و هلال احمر از اقشار معسر حمایت شده و تلاش برای جذب خیرین و ارائه خدمات رایگان درمانی برای نیازمندان نیز انجام شده است و اولین پد بالگرد فردا ششم شهریور به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از