حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
مدیرعامل سازمان مهندسی شهر تهران خبر داد:

تکمیل ۲۶ تقاطع بزرگراهی تهران در ۱۴۰۳

تکمیل ۲۶ تقاطع بزرگراهی تهران در ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در سال گذشته ۱۴ تقاطع بزرگراهی در تهران تکمیل شد و برای امسال تکمیل ۲۶ تقاطع در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» مهدی صداقتی صبح امروز در آئین افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اظهار کرد: اولین پروژه سال ۱۴۰۳ در حوزه معاونت فنی عمرانی از منطقه ۲۰ آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: حجم عملیات کاری در معاونت مهندسی و عمران دو برابر سال ۱۴۰۲ خواهد بود، در سال گذشته ۱۴ تقاطع بزرگراهی در تهران تکمیل شد و برای امسال تکمیل ۲۶ تقاطع در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران عنوان کرد: تا پایان اردیبهشت امسال، پنج پروژه عمرانی دیگر در شهر تهران افتتاح خواهد شد، در حالی که در نیمه نخست سال گذشته پروژه‌ای در این حوزه به بهره‌برداری نرسید.

صادقی افزود: پروژه دسترسی جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم در سال گذشته شروع شد و در کمتر از یک سال با کیفیت مطلوب امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به استفاده از ۶ هزار تن آسفالت و نصب ۲۴ تیر بتنی در مراحل اجرای این پروژه، تصریح کرد: از دیگر شاخصه‌های این پروژه آن است که تقاطع کاملی بوده دسترسی‌ها از بزرگراه شهید آوینی به ضلع جنوبی حرم کامل شده و از سویی در این پروژه برای نخستین بار از قرنیزهای بتنی استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز همچنین از ۲۰ دستگاه تریلی کمپرسی که با هدف تقویت ناوگان ماشین‌آلات سال مهندسی و عمرانی خریداری شده است، رونمایی می‌شود.

صادقی با اشاره به جابجایی و انتقال ۱.۵ میلیون تُن مصالح در تهران، گفت: حمل مصالح یک حلقه کلیدی در فعالیت‌های سازمان مهندسی در طول سال بوده و نگاه ما تقویت این ناوگان است.

وی همچنین از برنامه‌های معاونت مهندسی و عمران برای تقویت حوزه‌های زیرساختی و آسفالت در سال جاری خبر داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از