حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران مطرح کرد:

تنوع و خلاقیت در جشنواره تن‌پوش نور

تنوع و خلاقیت در جشنواره تن‌پوش نور

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: تنوع و خلاقیت در جشنواره تن‌پوش نور با هدف ارائه پوشاک اسلامی - ایرانی به وضوح دیده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در حاشیه برگزاری جشنواره استانی «تن‌پوش نور» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره به همت بسیج جامعه زنان سپاه استان تهران و با مشارکت فعالان حوزه تولید پوشاک بانوان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره استانی تولیدات ارزشمندی با پیشینه فرهنگی و تمدنی ایرانی در حوزه پوشاک اسلامی - ایرانی برای بانوان به نمایش و عرضه گذاشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به حضور جوانان نخبه و ایده‌های نوین آن‌ها، بیان کرد: طرح‌های نو متناسب با ذائقه و سلیقه نسل جدید با استفاده از پشتیبانی تمدنی و مذهبی ایران اسلامی از نکات مهم و جالب توجهی است که در تولیدات به نمایش گذاشته شده دیده می‌شود.

سردار ولی‌زاده با دعوت از مردم به منظور بازدید از محصولات شایسته و ارزشمند جشنواره تن‌پوش نور و بهره‌گیری از فرصت به دست آمده، خاطرنشان کرد: عرضه محصولات با قیمت مناسبت‌تر در این جشنواره علاوه بر کمک به رشد و جهش تولید اشاعه فرهنگ ناب اسلام و تمدن ایران را به دنبال دارد. 

وی تصریح کرد: افرادی که توانایی تولید پوشاک و تن‌پوش ایرانی- اسلامی را دارند، به منظور اشاعه فرهنگ ملی و دینی به میدان آمده و با ارائه طرح‌های خلاقانه به تنوع‌بخشی و تولید باکیفیت کمک کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: در ادامه مسیر برای تولید و ایجاد کار در عرصه بسیج سازندگی کمک‌هایی در زمینه ایجاد کارگاه و تسهیلات اشتغالزایی برای فعالان و تولیدکنندگان در نظر گرفته شده و در روز اختتامیه نیز از برگزیدگان تجلیل به عمل می‌آید.

سردار ولی‌زاده تصریح کرد: در خصوص عرضه محصولات نیز از طریق بسیج سازندگی، اقشار و اصناف برای عرضه و ارائه تولیدات، به تولیدکنندگان و طراحان کمک و از آن‌ها حمایت می‌شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از