حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) پیام داد:

تقدیر از دست‌اندرکاران کنگره ۱۲هزار شهید استان تهران

تقدیر از دست‌اندرکاران کنگره ۱۲هزار شهید استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در پیامی از زحمات و خدمات دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده، در پیامی از زحمات و خدمات دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

برگزاری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، اقدامی ماندگار و اثرگذار در راستای حفظ و نشر شعائر و ارزش‌های دفاع مقدس بود.

در این راستا قدردانی و سپاسگزاری از حمایت‌ها و راهنمایی‌ها بی‌دریغ، مشفقانه و راهگشای سردار سلامی، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه و تکلیفی برای خود می‌دانم.

همچنین حمایت‌های استاندار تهران، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های تهران، بخشداران، دهیاران، ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ ارشاد اسلامی استان تهران شایسته تقدیر و امتنان است.

حضور خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و فرماندهان ادوار سپاه همیشه پیروز سیدالشهدا(ع)، فرماندهان ارتش، سپاه، فراجا و بسیجیان همیشه در صحنه، فرماندهان شهرستان‌های استان تهران و مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور رونق‌بخش برگزاری باشکوه این کنگره بود.

حقیقتأ پیشکسوتان سپاه پاسداران و دست‌اندرکاران برگزاری این کنگره، اقدامی عظیم، به‌ یاد ماندنی و کم‌نظیر را در راستای حفظ، تبیین و ترویج ارزش‌های والای انقلاب و دفاع مقدس رقم زدند.

همچنین به پاس قدرشناسی، مراتب سپاس و قدردانی خود را از حضور و همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران مرقد مطهر امام خمینی(ره)، شهرداری تهران، اپلیکیشن روبیکا و اپراتور همراه اول در برگزاری بخش‌های مختلف این کنگره اعلام می‌کنم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از