حالت تاریک
یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
سرپرست اداره‌کل کار استان تهران خبر داد:

تحقق ۱۰۸ درصدی اشتغالزایی در استان تهران

تحقق ۱۰۸ درصدی اشتغالزایی در استان تهران

سرپرست اداره‌کل کار و رفاه اجتماعی تهران اعلام کرد: در استان می‌بایست برای ۱۵۰ هزار و ۴۸۷ نفر اشتغال ایجاد می‌شد، که تاکنون به ۱۶۱ هزار و ۹۰۱ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، محمد آذرپناه روز در جلسه شورای برنامه‌ریزی این اداره‌کل، اظهار داشت: این میزان اشتغال ثبت‌شده در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است و از اشتغال در بخش مشاغل خانگی تا طرح‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، آموزشی را شامل می‌شود.

وی با بیان این که دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان فروردین‌ماه جاری مهلت ثبت اشتغال‌های ایجاد شده سال ۱۴۰۲را داشتند، خاطرنشان کرد: برای سال جاری نیز تعهد اشتغال استان تهران ۱۸۰ هزار و ۶۹۱ نفر است که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت بتوانیم با همراهی مسئولان و کارشناسان سایر دستگاه‌های اجرایی و همچنین جلب مشارکت مردم آن را به نحو مطلوبی محقق کنیم.

این مسئول همچنین به اهمیت و رویکرد تحولی پرداخت و افزود: همه ۴۷ شاخص برنامه تحول استان تهران که از سوی وزارت متبوع در حوزه‌های تخصصی ابلاغ شده بود، به طور کامل و ۱۰۰ درصد محقق شد.

آذرپناه به نامگذاری شعار سال اشاره کرد و گفت: با مشارکت مردم و برنامه ریزی هدفمند قطعا می توانیم تولید را در استان و کشور با جهش خوبی ارتقا دهیم و این نگاه با تصمیمات کارشناسی و اقدامات سنجیده قطعا محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: مردمی‌سازی اقتصاد باید با جدیت دنبال شود و یکی از ظرفیت‌هایی که وجود دارد و آن را باید ویژه دنبال کنیم، حوزه تعاون است که نیاز به توجه بیشتر و ارتقاء زیر ساخت‌ها در این بخش است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از