حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران:

بهارستان نیازمند ۷۰۰ تخت بیمارستانی است

بهارستان نیازمند ۷۰۰ تخت بیمارستانی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان، گفت: شهرستان بهارستان باتوجه به جمعیت متراکمی که دارد، نیازمند ۷۰۰ تخت بیمارستانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علیرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران امروز در بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) بهارستان اظهار کرد: شهرستان بهارستان با جمعیت 750 هزار نفری فقط دارای یک بیمارستان کمتر از ۱۰۰ تختخوابی است که نیازمند حداقل ۷۰۰ تخت بیمارستانی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: با تلاش مسئولان شهرستانی و استانی و دستورات رئیس‌جمهور شهید، پروژه طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت بیش از ۴۰ درصدی در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: در این مکان ۱۴ تخت آی سی بو، بخش زایمان و برخی از درمانگاه‌ها نیز خدمات خواهند داد و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه قسمتی از کمبود تخت بیمارستانی در این شهرستان جبران شود.

پازوکی در ادامه به دی کلینیک نسیم‌شهر که در حال احداث است، اشاره کرد و گفت: این پروژه با مشارکت خیرین سلامت با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصدی در حال احداث است که تا آخر سال کارهای عمرانی این پروژه هم به پایان خواهد رسید و بعد از تجهیز به شهروندان خدمات خواهد داد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از