حالت تاریک
دوشنبه, 07 خرداد 1403
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران:

بسیج سازندگی می‌تواند صحنه‌گردان جهش تولید باشد

بسیج سازندگی می‌تواند صحنه‌گردان جهش تولید باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران گفت: بسیج سازندگی با ورود به صحنه‌ اقتصادی و تولیدی و تولید قدرت در ابعاد اجتماعی، می‌تواند جهش تولید را رقم بزند.

حجت‌الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای جهاد سازندگی در کشور، اقدامات سازمان بسیج، تشکیل بسیج و قرارگاه‌های سازندگی بوده که در عرصه‌های مختلف حضوری فعال داشته است.

 وی عنوان کرد: در مواردی کارها با رویکرد اداری اجرایی نمی‌شود، با پای کار آمدن بسیج سازندگی و مشارکت جهادی اقدامات مؤثری انجام شده، همچنین انجام بعضی کارها با رویکرد اداری ممکن است سال‌ها به طول انجامد، اما گروه‌های جهادی ثابت کرده‌اند در چنین مواقعی با حداقل امکانات، بیشترین بهره‌وری را رقم می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران عنوان کرد: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی خدمات بسیاری را در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، فرهنگی، درمانی و بهداشتی، کشاورزی، ساخت مسکن محرومان، جاده‌سازی، تأمین آب شرب و ... به ثمر رسانده است.

حجت‌الاسلام معبودی تأکید کرد: به عبارتی می‌توان گفت بسیج سازندگی هر حوزه‌ای که خلأ و کاستی وجود دارد، ورود کرده و خدمات اثربخش و ماندگاری را ارائه کرده که آثار و برکات فراوانی در خدمت‌رسانی به مردم به همراه داشته‌اند.

وی با اشاره به اذعان دولتمردان مبنی بر اینکه اقدامات بسیج سازندگی از توان حوزه اداری خارج است، تصریح کرد:  بسیج سازندگی بر پایه مشارکت مردم و گروه‌های جهادی توانسته گره‌های بسیاری را در عرصه‌های مختلف باز کرده و میزان رضایتمندی مردم را افزایش دهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص میزان اثرگذاری بسیج سازندگی در مردم‌پایه کردن اقتصاد و کمک به شعار سال، گفت: بسیج سازندگی با بهره‌گیری از پتانسیل جوانان و نخبگان یکی از بسترها و راهکارهای مردمی کردن اقتصاد  است.

حجت‌الاسلام معبودی افزود: جوانان جهادی که عمدتأ با انگیزه‌های مالی در قالب گروه‌های جهادی در حال فعالیت هستند، با ورود به صحنه‌ اقتصادی و تولیدی و تولید قدرت در ابعاد اجتماعی می‌توانند جهش تولید را رقم زده و بسیاری از گره‌هایی که از مسیر معمولی قابل باز شدن نیستند را باز کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از