حالت تاریک
شنبه, 21 مهر 1403
برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم شهریار
دبیر اجرایی یادواره شهدای شهریار خبر داد:

برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم شهریار

دبیر اجرایی یادواره شهدای مدافعان حرم، امنیت و اقتدار شهرستان شهریار گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حوزه یادواره‌ای در مسجد امیرالمومنین کهنز برگزار می‌گردد.

خدایار بهرامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان شهرستان، اقشار مختلف مردم و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس روز جمعه ۲۷ مهر بعد از نماز مغرب و عشاء با مداحی حسین طاهری برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از امنیت کشور و مرزهای اسلامی، بر لزوم حفظ یاد و نام این شهیدان تاکید و بیان کرد: این یادواره فرصتی برای بازخوانی رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم است، شهدای ما با فداکاری و ایثار خود نشان دادند که امنیت کشور برای ما از چه اهمیتی بالایی برخوردار است.

دبیر اجرایی یادواره شهدای مدافع حرم تاکید کرد: شهید مصطفی صدرزاده به عنوان یکی از شهدای مدافع حرم این منطقه، همه زندگی و جوانی خود را وقف فرهنگ دفاع مقدس کرده بود. سجاد عفتی، محمد آژند و جانبازان مدافع حرم امیرحسین حاجی نصیری و رضا سلمانی از دیگر شهیدان شهر کهنز هستند و ما از سال ۹۶ این یادواره را باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌کنیم.

بهرامی همچنین به اهمیت حفظ وحدت و همدلی در جامعه اشاره کرد و افزود: ضرورت تلاش برای تداوم آرمان‌های شهدا از مهمترین هدف‌های این مراسم است و یکی از خانواده‌های معظم شهدا در این مراسم با بیان خاطراتی از فرزند شهید خود، به ابعاد انسانی و اخلاقی شهیدان اشاره خواهد کرد و بر لزوم معرفی بیشتر این شخصیت‌ها به نسل جوان تاکید می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از مراسم، برنامه‌های فرهنگی و نمایشگاه عکسی از زندگی شهدای مدافع حرم در کنار مراسم دایر می‌باشد که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

دبیراجرایی یادواره شهدا تاکید کرد: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری ارزش‌های انسانی و اسلامی برگزار می‌شود و تداوم برگزاری اینگونه مراسم‌ها به عنوان یک ضرورت اجتماعی می‌باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از