حالت تاریک
یکشنبه, 15 مهر 1403
برگزاری کارگاه آموزشی روابط زوجین در شهریار
با حضور مدیران مدارس صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی روابط زوجین در شهریار

کارگاه آموزشی «باورهای مشکل‌آفرین در روابط زوجین» ویژه مراکز مثبت زندگی و مدیران مدارس غیردولتی برگزار شد.

ظهر امروز کارگاه آموزشی با محوریت «باورهای مشکل‌آفرین در روابط زوجین» با همکاری اداره بهزیستی شهرستان شهریار و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران و با استقبال گسترده مدیران مراکز غیر دولتی و مثبت زندگی مواجه شد.
افزایش آگاهی و ارتقاء مهارت‌های زوجین در مدیریت روابط و حل مشکلات ناشی از باورهای نادرست، از اهداف برگزاری این کارگاه است. 
گفتنی است، مربیان این دوره چالش‌های مختلف در روابط زناشویی را تشریح و راهکارهای علمی و عملی برای بهبود ارتباطات بین زوجین را ارائه کردند، همچنین حضور مدیران مراکز مثبت زندگی در این کارگاه، فرصتی برای تبادل نظر و تجربیات میان آن‌ها را فراهم آورد.
در پایان کارگاه مباحث مثبتی در مورد راهکارهای عملی برای تقویت روابط زوجین مطرح شد، این اقدام بخشی از برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان شهریار در راستای ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

شرکت‌کنندگان از این کارگاه به عنوان فرصتی ارزشمند برای یادگیری و رشد شخصی یاد و برگزاری مداوم چنین کارگاه‌هایی را از مسئولان درخواست کردند.
اداره بهزیستی شهریار با هدف ارتقاء کیفیت مدیریت در مدارس غیردولتی و مراکز مثبت زندگی، دوره‌های آموزشی منظم و تخصصی را در طول سال برگزار می‌کند. 
این دوره‌ها شامل موضوعاتی مانند مهارت‌های رهبری، مدیریت بحران و روش‌های نوین آموزشی است که برگزاری آن‌ها به مدیران کمک می‌کند با آخرین تحولات علمی و مدیریتی آشنا شده و توانمندی‌های خود را در ارائه خدمات بهتر به جامعه افزایش دهند.

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه برطرف نشدن موضوعات خانوادگی و مسائل بین زوجین تاثیر مستقیم و قابل توجهی در بروز آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اثرات مخرب آن در جامعه دارد، برگزاری این کارگاه های آموزشی می‌تواند نقش مؤثری در کاهش تنش‌ها و اختلافات خانوادگی و فراهم آوردن محیطی امن در کانون خانواده‌ها ایفا کرده و از بروز بسیاری از اختلافات و تنش‌ها جلوگیری کند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از