حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
برگزاری نهمین یادواره شهید صدرزاده در شهریار
دبیر اجرایی مراسم سالگرد شهید صدرزاده خبر داد:

برگزاری نهمین یادواره شهید صدرزاده در شهریار

دبیر اجرایی مراسم سالگرد شهید صدرزاده از ویژه‌برنامه‌ نهمین سالروز گرامیداشت این شهید روز چهارشنبه در حرم مطهر شهدای گمنام کهنز شهرستان شهریار خبر داد.

مجید مهدوی با گرامیداشت نهمین سالروز شهادت شهید مصطفی صدرزاده، در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: مراسمی به همین منظور با هدف زنده نگه‌داشتن آرمان‌های این شهید والامقام با سخنرانی علی‌اکبر رائفی‌پور و نوای دل‌انگیز عبدالرضا هلالی، فردا چهارشنبه دوم آبان ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۳۰ در حرم مطهر شهدای گمنام کهنز شهرستان شهریار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین برنامه‌هایی پیام عشق و ایثار را به مردم انتقال می‌دهد، یادآور شد: شهید سید مصطفی صدرزاده فرمانده شجاع گردان عمار لشکر فاطمیون که با نام جهادی «سید ابراهیم» شناخته می‌شد، در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه حضوری فعال داشت و با شجاعت و از‌ خود گذشتگی در این راه به شهادت رسید.

دبیر اجرایی مراسم سالگرد شهید صدرزاده با تأکید بر توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر استمرار راه این شهید، خاطرنشان کرد: در ویژه‌برنامه یادواره این شهید مدافع حرم که با حضور گسترده جوانان و مسئولان برگزار می‌شود، جوانان می‌بایست با الهام از سلوک این شهید بزرگوار، به مسائل عقیدتی و فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته و رسالت خود را به‌ خوبی ایفا کنند.

مهدوی همچنین از تأسیس مدرسه‌ای پسرانه به نام «مصطفی» در راستای تربیت دینی فرزندان و ادامه مسیر شهید صدرزاده در حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان خبر و در خصوص نقش تربیتی این شهید، ادامه داد: سید مصطفی صدرزاده به عنوان یکی از فعالان مسجد و پایگاه بسیج، نقش مهمی در تربیت و آموزش جوانان ایفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید صدرزاده در جایگاه یک مربی حلقه‌های صالحین و مدرس اردوهای عقیدتی و فرهنگی، به روشن ساختن مسیر حق و حقیقت برای جوانان پرداخت و تلاش کرد تا به خوبی آن‌ها را با اصول و ارزش‌های اسلامی آشنا سازد.

دبیر اجرایی مراسم سالگرد شهید صدرزاده  حضور برجسته این شهید مدافع حرم در میدان‌های نبرد و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی او را الگویی ارزنده برای نسل جوان معرفی و تصریح کرد: این شهید والامقام به همگان آموخت که با عزم و اراده می‌توان در راه حق قدم برداشت و در دفاع از آرمان‌های والای اسلام ایستادگی کرد.

مهدوی ابراز امیدواری کرد: با ترویج هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه، مسیر نورانی و مقدس این شهید بزرگوار همچنان استمرار یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از