حالت تاریک
شنبه, 16 تیر 1403
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار فیروزکوه خبر داد:

برگزاری نمايشگاه عفاف و حجاب در فیروزکوه

برگزاری نمايشگاه عفاف و حجاب در فیروزکوه

معاون سياسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار فیروزکوه گفت: به منظور معرفی و فرهنگ سازی پوشش ايرانی اسلامی نمايشگاه عفاف و حجاب در فیروزکوه برگزار می‌شود.

مهدی سالاریه در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: عفاف و حجاب یک اصل مهم برای حفظ عزت و کرامت انسان است و در شرایطی که امروزه دشمنان سعی دارند عفاف و حجاب را در جامعه کمرنگ کنند، مدیران دستگاه‌های اجرایی وظایف مهمی در این حوزه بر عهده دارند که باید آن‌ها را اجرایی کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح نور، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح باید با روشنگری و تبیین همراه باشد و کمیته نظارت و ارزیابی عفاف و حجاب شهرستان با حضور در دستگاه‌های اجرایی شهرستان، عملکرد این نهادها در ارتباط با رعایت عفاف و حجاب را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

معاون سياسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه حجاب یک ضرورت شرعی و الزام قانونی مورد اتفاق آحاد جامعه ایرانی است، عنوان کرد: حفظ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروریات پیشرفت جامعه، همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده است.

سالاریه بیان کرد: در این راستا و به منظور معرفی و فرهنگسازی پوشش ايرانی اسلامی، نمايشگاهی در محل ساختمان کانون پرورش فکری شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری اين نمايشگاه ترويج فرهنگ عفاف وحجاب در جامعه، پيشگيری و جلوگيری از آسيب‌های اجتماعی و آشنايی كودكان و نوجوانان با مقوله عفاف و حجاب است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فروشندگان فعال در حوزه پوشاک و ملزومات عفاف و حجاب، می‌توانند تولیدات خود را در عرضه و ارائه کنند.

سالاریه ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب فرصت خوبی برای دسترسی مناسب  خانواده‌ها به پوشاک و ملزومات اسلامی ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب است.

گفتنی است، شهرستان فیروزکوه در منتهی‌الیه شمال شرقی استان تهران واقع شده و شهر فیروزکوه ۱۷ هزار و ۴۵۳ نفر بر مبنای سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت دارد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از