حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مسئول بسیج دانش‌آموزی شهریار خبر داد:

برگزاری اولین دوره آموزشی دختران یاوران ولایت

برگزاری اولین دوره آموزشی دختران یاوران ولایت

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهریار از اعزام پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم گروه دختران به اردوی زیارتی یاوران ولایت مشهد مقدس به منظور گذراندن دوره‌های آموزشی در راستای برگزاری برنامه‌های بسیج خبر داد.

زهرا روان‌بخش در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی تهران نیوز، بیان کرد: اردوی زیارتی یاوران ولایت به مدت سه روز با هدف همگام‌سازی واحدهای پیشگام ویژه دانش‌آموزان متوسطه دختر که به عنوان فرمانده پایگاه در مدارس هستند از طریق سازمان بسیح دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی اظهارکرد: این دانش‌آموزان از طریق مصاحبه در مدارس انتخاب شده‌اند تا از ابتدای مهرماه بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی آمادگی لازم در راستای برگزاری برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی بسیج را در مدارس داشته باشند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهریار تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح برای دانش‌آموزان تربیت الگوی خوب به عنوان فرمانده پایگاه بسیج مدارس مختلف است.

روان‌بخش عنوان کرد: کلاس‌های بصیرتی و سیاسی برای بالابردن بینش دانش‌آموزان در تجزیه و تحلیل اتفاقاتی که در جامعه رخ می‌دهد با استفاده از اساتید برتر برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اهمیت جذب و سازماندهی در بسیج دانش‌آموزی افزود: کار تشکیلاتی نیازمند اصول و قواعدی بوده که مسئولین بسیج دانش‌آموزی در مدارس باید به آن واقف باشند و یکی از سرفصل‌های مهم این دوره نیز آموزش این موارد است که بتوانند در مدارس به ایفای نقش بپردازند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهریار خاطرنشان کرد: از مباحث و کارگاه‌های دیگری که در طی سه روز برنامه‌ریزی شده، می‌توان به احکام دختران، کارگاه امور فرهنگی و جهادی در بسیج و فن‌بیان اشاره کرد.

روان‌بخش با تاکید بر کیفیت مطلوب دوره‌های مختص برادران در سال‌های گذشته،  از برگزاری این برنامه به عنوان نخستین دوره خواهران یاد کرد و تاکید کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در جامعه یکی از مباحثی که باید با کیفیت خوب تدریس شود، فضای مجازی است که همه جوانان درگیر آن بوده و می‌بایست نحوه درست استفاده از آن آموزش داده شود.

وی با اشاره به بدرقه دانش‌آموزان توسط فرمانده ناحیه شهریار تصریح کرد: این اردوی زیارتی و آموزشی برای دانش‌آموزان رایگان می‌باشد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از