حالت تاریک
چهارشنبه, 28 شهریور 1403

برپایی غرفه سواد رسانه در راهپیمایی جاماندگان اربعین

برپایی غرفه سواد رسانه در راهپیمایی جاماندگان اربعین

غرفه سواد رسانه و فضای مجازی استان تهران در راهپیمایی جاماندگان اربعین، خدمات مشاوره رسانه‌ای ارائه کرده و در این غرفه حدود ۲ هزار بروشور سواد رسانه توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در این غرفه یا حضور کارشناسان اطلاعاتی در خصوص سواد رسانه به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی بزرگ جاماندگان اربعین تهران ارائه شده و علاوه بر پخش کلیپ سواد رسانه، به سؤالاتی درباره نگاه رسانه‌ای به اربعین پاسخ داده شد.

فعالیت غرفه کودک و نوجوان و ارائه مشاوره‌هایی درباره کودکان و نوجوانان توسط کارشناس این حوزه و تهیه و اهداء هدایایی به کودکان از دیگر بخش‌های فعالیت در این روز بود.

در غرفه کودکان در کنار ارائه خدمات مشاوره، فضایی برای نقاشی و بازی و آموزش سواد رسانه برای گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان ایجاد شده بود.
برپایی ایستگاه عکس یادگاری یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار غرفه بود و کسانی که در ایام اربعین امسال توفیق سفر و تشرف و زیارت عتبات عالیات را نداشتند، با گرفتن عکس‌های یادگاری با تصاویری از کربلای معلی حس و حال حضور در این سفر معنوی را درک کردند.

پخش انیمیشن‌های متفاوتی که این روزها در فضای مجازی دیده می‌شود و فراهم کردن مکانی برای استراحت زائران با هماهنگی معاونت فرهنگی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از دیگر خدمات ارائه شده بود.

در روز اربعین حسینی با فعالیت درخشان فعالان فضای مجازی هشتگ‌های حب_الحسین_یجمعنا و مکتب_سیدالشهدا به قورت خودجوش و مردمی در صدر هشتگ‌های توئیتری قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از