حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
فرماندار پاکدشت خبر داد:

ایجاد ۶ هزار شغل سال گذشته

ایجاد ۶ هزار شغل سال گذشته

فرماندار پاکدشت گفت: در سال گذشته برای بیش از ۶ هزار نفر شغل ایجاد شده و هم‌اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی، آمادگی جذب بیش از هزار نفر نیرو را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، فاضل کارخانه، فرماندار پاکدشت در مراسم افتتاح خط تولید مانیتور در شهرک صنعتی عباس‌‎آباد شهرستان پاکدشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهداء خدمت و یاران شهیدش اظهار کرد: این شهرستان با برخورداری از چهار شهرک صنعتی، سه لکه صنعتی و بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال و اشتغال نزدیک به 100 هزار نفر در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و ... یکی از مهمترین مناطق صنعتی استان تهران و کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه بازگو کردن خدمات صورت گرفته در دولت سیزدهم در حوزه تولید و اشتغال و رفع موانع تولید می‌تواند زمینه توسعه فعالیت‌های این حوزه را بیش‌از پیش فراهم کند.

فرماندار پاکدشت افزود: با توجه به نامگذاری‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در سال‌های اخیر در حوزه رونق تولید، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دوشنبه هر هفته با حضور صاحبان صنایع و اعضای ستاد در واحدهای صنعتی و فرمانداری برگزار می‌شود.
 
 کارخانه گفت: در این ستاد پس‌از بررسی درخواست‌ها و مشکلات تولیدکنندگان، مصوبات جلسه به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ می‌شود که تاکنون بیش از 70 درصد مصوبات اجرایی شده و الباقی نیز در ستاد تسهیل استان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اهتمام شهید جمهور در راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد اظهار کرد: در سال گذشته برای بیش از ۶ هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده و این شهرستان با برخورداری از فرصت‌های بی‌نظیر تولیدی، همواره با کمبود نیروی کار روبه‌رو است و هم‌اکنون نیز واحدهای تولیدی و صنعتی، ظرفیت و آمادگی جذب بیش از هزار نفر نیروی کار را دارند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از