حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران:

انتخاب اصلح لازمه پیشرفت کشور است

انتخاب اصلح لازمه پیشرفت کشور است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران گفت: مردم با انتخاب رئیس جمهور اصلح سهم خود را در کمک به حل مشکلات و پیشبرد اهداف کشور ایفا کنند.

مصطفی قاضی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید و اظهار کرد: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور بر کسی پوشیده نیست، اما شرکت نکردن در انتخابات نه تنها راه حلی برای این مشکلات نیست بلکه منجر به و افزایش اینگونه مشکلات در آینده می‌شود.

وی بیان کرد: حل مشکلات معیشتی و اقتصادی نیازمند فعالیت تیم تصمیم‌گیرنده قوی و کارآمد است و این مهم گ با روی کارآمدن فرد اصلح از میان نامزدهای انتخاباتی میسر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران تاکید کرد: دشمنان با سلاح رسانه و با هدف کاهش مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو به میدان آمده‌اند و از هیچ کوششی برای دستیابی به اهداف پلید خود دریغ نمی‌کنند، حال آنکه مردم بصیر و دشمن‌شناس ایران اسلامی در ادوار مختلف نشان داده‌اند با وجود مشکلات مختلف پای کشور و انقلاب خود مانده و هر بار دشمنان خود را مأیوس کرده‌اند.

قاضی‌زاده عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های متعدد ویژگی‌های فرد اصلح و تراز جمهوری اسلامی را برشمرده‌اند و می‌توان با رجوع به رهنمودهای معظم‌له از میان نامزدهای انتخاباتی، فرد اصلح را شناخت و به او رأی داد.

وی پایبندی به ارزش‌های اسلام و انقلاب، آشنایی با نیازمندی‌های جامعه و امانتداری را از جمله معیارهای فرد اصلح برای تصدی پُست ریاست جمهوری برشمرد و عنوان کرد: مقاوم بودن در برابر فشارها و کارشکنی‌های دشمنان یکی از مهمترین معیارهای نامزد اصلح ریاست جمهوری است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران خاطرنشان کرد: نامزدها باید از بداخلاقی‌های انتخاباتی به دور باشند، چراکه موجب دلسرد شدن مردم از مسئولان نظام می‌شود.

قاضی‌زاده تاکید کرد: فردی که در نهایت و با رأی مردم بر کرسی ریاست جمهوری می‌نشیند، باید همه هم و غم خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بسته و با مدیریت جهادی و تلاش مضاعف در مسیر افزایش رضایتمندی جامعه و پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اهتمام ورزد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از