حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
نماینده مردم تهران در مجلس:

انتخاب رأی «آری» به سرافرازی ایران است

انتخاب رأی «آری» به سرافرازی ایران است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر رأی ما با شرکت در انتخابات مانند «آری» گفتن به سرافرازی ایران و فتح قله‌ شکوه ملت است.

سید علی یزدی‌خواه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: شرکت در انتخابات و انداختن هر رأی در صندوق به مثابه «آری» گفتن به سرافرازی ایران اسلامی، فتح قله‌ای از عظمت و شکوه ملت ایران، افزایش قدرت چانه‌زنی نمایندگان ما در دستگاه‌های اقتصادی، دیپلماسی، فرهنگی و اجتماعی در دنیا است.

وی بیان کرد: هر رأی ما در صندوق موجب خوشحالی مردم مظلوم دنیا به ویژه غزه شده و مایه خوشنودی و دعای خیر شهدای خدمت است، بنابراین برای رأی دادن هزاران دلیل موجه وجود داشته و در مقابل دلیل قانع‌کننده‌ای برای رأی ندادن انسان‌های فکور و بادرایت وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مردمی بودن به عنوان یکی از مشخصه‌های دولت سیزدهم یاد و خاطرنشان کرد: شهید رئیسی حال مردم را از پشت شیشه‌های دودی نمی‌دید و در با حضور در نقطه صفر مرزی با عشایر و مرزبانان می‌نشست و مسائل آن‌ها را از نزدیک رصد می‌کرد.

یزدی‌خواه افزود: شهید رئیسی در سفرهای استانی به اقشار مختلف مردم سرکشی و با آن‌ها گفتگو می‌کرد، او خدمتگزاری بود که هیچ روز جمعه‌ای را به استراحت شخصی نپرداخت و دائما در سفرهای استانی و پیگیر کار مردم بود، برای حل مشکلات مردم مهم نبود چند بار به یک شهرستان می‌رود‌، بلکه مهم این بود که مشکل را حل کند.

وی  از مردمی بودن، بی‌تکلف بودن، خدمت خالصانه، توجه به اقشار آسیب‌پذیر و ارائه خدمات بیمه‌ای، یارانه‌ای، توجه به دهک‌های پایین جامعه، توزیع سود سهام عدالت، تداوم پرداخت یارانه‌های ارزاق و انرژی به عنوان مشخصه‌های دولت مردمی شهید آیت‌الله رئیسی یاد کرد.

وی تصریح کرد: دولت بعدی باید بتواند در این حد پاسخگوی انتظارات مردم باشد و در غیراینصورت مردم در دوره‌های بعدی آن دولت را پس می‌زنند، اگر رئیس جمهوری می‌تواند همه روزهای هفته‌اش را مشغول کار باشد، چرا رئیس جمهور بعدی نتوانند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: احیاء کارخانجات راکد، رفع مشکلات بزرگی در حوزه تولید و صنعت مانند کارخانه هپکو، کشت و صنعت هفت تپه و مغان با حضور و پیگیری مستمر شهید رئیسی محقق شد و بایستی این مسیر در حوزه تولید و احیاء و تقویت آن استمرار یابد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از