حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403
فرماندار شهرستان ری:

انتخابات در شعب ری در حال برگزاری است

انتخابات در شعب ری در حال برگزاری است

فرماندار شهرستان ری گفت: رأی‌گیری در 318 شعبه اخذ رأی این شهرستان به صورت الکترونیکی با استفاده از مدارک هویتی رأی‌دهندگان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مهدی باب‌الحوائجی صبح امروز در محل ستاد انتخابات شهرستان ری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ری رأس ساعت ۸ صبح در ۳۱۸ شعبه اخذ رأی آغاز شده است.
وی بیان کرد: مردم انقلابی شهرستان ری از ساعات ابتدایی با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را به صندوق انداخته و مشارکتی فعال داشته باشند.
فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: کارگزاران نظام جمهوری اسلامی در سیستم نظارت و اجرایی با آمادگی کامل مهیای برگزاری این دوره از انتخابات به صورت تمام الکترونیکی هستند.
باب‌الحوائجی افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور، انتخابات تا ساعت 18 ادامه دارد و در صورت نیاز به تمدید، اطلاع‌رسانی‌ها در این باره از سوی وزارت کشور انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: همه رأی‌دهندگان با در دست داشتن یکی از مدارک هویتی؛ شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بیندازند، در این مرحله هیچ مهری در هیچ یک از کارت‌های هویتی رأی‌دهندگان ثبت نمی‌شود.
فرماندار شهرستان ری با اشاره به مزایای برگزاری الکترونیک انتخابات، ادامه داد: راهبردهای مختلفی در برگزاری انتخابات الکترونیک دیده شده که از آن جمله می‌توان به کاهش زمان شمارش آراء، افزایش دقت در شمارش، کاستن از هزینه‌های فرایند برگزاری انتخابات، تسهیل در روند برگزاری و امنیت مطلوب‌تر آن اشاره کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از