حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
سرپرست اداره‌کل کار استان تهران خبر داد:

افتتاح ۱۰ خانه بهداشت کارگری  در استان تهران

افتتاح ۱۰ خانه بهداشت کارگری  در استان تهران

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: ۱۰ خانه بهداشت کارگری استان تهران به صورت همزمان در سطح استان تهران افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران محمد آذرپناه اظهار کرد: با افتتاح این خانه‌های بهداشت جمع خانه‌های بهداشت کارگری در استان تهران به یک هزار و 104 خانه رسید.
 
وی با بیان این که این تعداد خانه بهداشت، جمعیتی نزدیک به ۱۸۰ هزار کارگر را تحت پوشش قرار می‌دهد، اضافه کرد: از مزایای افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری، تشکیل پرونده سلامت برای کارگران است که در تصمیم‌گیری‌های مختلف در حوزه‌های سخت و زیان‌آور و از کارافتادگی سودمند است.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: یکی از ماموریت‌های مهم دولت در راستای اجرای ماده ۱۴۷ قانون کار، بحث سلامت و بهداشت جامعه کار و تولید است و با توجه به اهمیت جایگاه خانه‌های بهداشت کارگری در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه کار و تولید، افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری در مجموعه‌های کارگری یکی از اقدامات مفید در جهت بالا بردن سطح سرانه بهداشت در کارگاه‌ها و کارخانه‌هاست.
 
آذرپناه گفت: تشکیل و افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری و ایستگاه‌های بهگر در سال ۱۴۰۲  از رشد ۴۷ درصد در مقایسه با سال‌های گذشته در استان تهران برخوردار‌ بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از