حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

افتتاح ۷ پروژه آموزش و پرورش اسلامشهر

افتتاح ۷ پروژه آموزش و پرورش اسلامشهر

هفت طرح آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش اسلامشهر با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیاردریال روز جمعه با حضور نماینده مجلس و فرماندار اسلامشهر خشت گذاری و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز خانواده نجفی که مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند، فرماندار اسلامشهر گفت: کمبودها و مشکلات ۱۰ ساله آموزش و پرورش این شهرستان در حال برطرف شدن است.

حسین حبیبی با بیان اینکه علاوه بر ساخت مدارس جدید، نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس نیز در حال انجام است، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا شرایط مطلوب‌تری برای تحصیل دانش‌آموزان در مدارس فراهم کنیم.

عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز خانواده نجفی در اردیبهشت‌ماه سال جاری با زیربنای یکهزار و ۶۶۰ مترمربع آغاز شد و در کمتر از ۱۰ ماه با تمام امکانات کامل و مورد نیاز دانش آموزان از قبیل ۱۲ اتاق اداری و ۱۲ کلاس درس، آزمایشگاه و سالن چند منظوره احداث شده است.

همچنین در ادامه‌ خشت‌گذاری و آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیری حسینی‌راد و مدرسه ۱۶ کلاسه شهرک امام خمینی (مسکن مهر) انجام و همزمان ساخت دو سالن چند منظوره دبیرستان مشکات نور و هنرستان اسوه از محل کمک‌های خیرین و اعتبارات سازمان نوسازی مدارس استان تهران نیز آغاز شد.

در ادامه با حضور مسئولان چمن مصنوعی دبیرستان‌های شهید رجایی و ناصری‌منش نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از