حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

افتتاح مسیر ورودی بومهن به آزادراه تهران-پردیس

افتتاح مسیر ورودی بومهن به آزادراه تهران-پردیس

مسیر ورودی بومهن به آزادراه تهران-پردیس با هدف کاهش حجم ترافیک مسافران شهرهای شمالی کشور و راه دسترسی سریع عبور و مرور شهروندان بومهن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، میرمحمد غراوی در حاشیه آیین بهره‌داری از پروژه مسیر ورودی بومهن به آزادراه تهران پردیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خروجی‌های شهر بومهن به سمت آزادراه از نظر ترافیکی با مشکلاتی همراه بود که با طرح اصلاح هندسی مسیر اتصال شهر بومهن به آزادراه تهران - پردیس در دستور کار شهرداری بومهن و شورای ترافیک شهرستان قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از عملکرد فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهر بومهن، افزود: پس از تصویب این طرح، عملیات اجرایی در فرصتی کوتاه اجرایی شد و اتصال ایمن از طریق شهر بومهن به آزادراه تهران - پردیس انجام شد لذا همراهی و همکاری و همیاری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان که ترافیک شهری این منطقه را مرتفع کرده است، قابل‌تقدیر است.

معاون عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان با همراهی فرمانداران به‌عنوان رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و اولویت با پروژه‌های مستمر و ادامه‌داری است که پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارد.

غروای یادآور شد: اعتبارات به پروژه‌های یاد شده تخصیص پیدا می‌کند که بتوانیم تا پایان سال برای بهره‌برداری به مردم تحویل بدهیم.

وی گفت: باتوجه‌به اینکه قیر یارانه‌ای قابل توجهی از طریق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری کشور تحویل شهردرای‌ها شده، در تمام شهرهای استان تهران روند اجرای آسفالت یا روکش آسفالت معابر شهری پیشرفت خوبی داشته و تا پایان سال وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

شهردار بومهن با اشاره به عملیات گسترده عمرانی ورودی بومهن به آزادراه تهران پردیس، گفت: این پروژه در مدت زمان کمتر از پنج ماه با تلاش شبانه‌روز برای تسهیل در رفاه حال شهروندان و رفع بخش مهمی از معضل ترافیک شهر بومهن و تردد سریع و آسان مسافران شمال کشور به بهره‌برداری رسید.

عبدالله میرزایی افزود: پروژه ورودی به آزادا راه تهران پردیس با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان و با حجم 2 هزار مترمکعب خاکبرداری، 4 هزار مترمربع زیرسازی و همچنین با حجم 4 هزار مترمربع آسفالت‌ریزی امروز افتتاح شد و مورد استفاده شهروندان و مسافران قرار گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از