حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس اداره ورزش شهرستان ری خبر داد:

افتتاح ۳ پروژه ورزشی در شهرستان ری

افتتاح ۳ پروژه ورزشی در شهرستان ری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: سه پروژه ورزشی شامل دو استخر و یک زمین چمن طی هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شوند.

حسین یوسف‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز‌»، اظهار کرد: دو استخر شهدای گمنام کهریزک و شهید سبزعلی دولت‌آباد با مجموع اعتبار ۸ میلیارد تومان اعتبار بازسازی شده و در هفته دولت آماده بهره‌برداری هستند.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه زمین چمن مصنوعی قیامدشت با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی برای تکمیل نیازمند اعتبار ۵ میلیارد تومانی بوده در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد‌.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری تأکید کرد: با تأمین این میزان بودجه، مجموع اعتبار هزینه شده برای فاز نخست پروژه زمین چمن مصنوعی قیامدشت به ۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

یوسف‌زاده ادامه داد: در فاز نخست این پروژه، دیوارکشی، جدول‌گذاری، اجرای زیرساخت‌ها و تأمین روشنایی انجام شده و در فازهای دوم و سوم نیز ساخت سکوهای تماشاچی، سرویس‌های بهداشتی، رختکن و پیست دیده شده است.

وی تصریح کرد: پروژه سالن چندمنظوره فشافویه نیز قریب به ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تعیین پیمانکار جدید به مناقصه گذاشته شده و پس از آن، عملیات اجرایی ۶۵ درصد باقی‌مانده آغاز خواهد شد و بر اساس برآوردها، این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری چهارمین دوره المپیاد ورزش روستایی در مرداد امسال و طی ۱۴ روز خبر و ادامه داد: برآوردها از شرکت قریب به ۶ هزار ورزشکار در قالب ۲۸ رشته ورزشی شامل ۱۵ رشته اختصاصی مردان و ۱۳ رشته بانوان در این المپیاد خبر می‌دهد.

یوسف‌زاده با اشاره به حضور ورزشکاران ۵۰ روستا در سومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری، خاطرنشان کرد: افزایش تعداد روستاها و ورزشکاران در چهارمین دوره این المپیاد پیش‌بینی می‌شود.

وی به پیشتازی شهرستان ری در برگزاری المپیاد ورزش روستایی با حضور چند هزار ورزشکار در بین شهرستان‌های استان تهران اشاره و عنوان کرد: بر این اساس ری به عنوان الگویی در این حوزه برای استان معرفی شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از