حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان قدس خبر داد:

اعطای ۱۵۰۰ تسهیلات اشتغال در شهرستان قدس

اعطای ۱۵۰۰ تسهیلات اشتغال در شهرستان قدس

فرماندار شهرستان قدس گفت: در سالی که گذشت، یکهزار و ۵۰۰ مورد تسهیلات اشتغالزایی به شهروندان دهک‌های پائین این شهرستان پرداخت شده است.

وحید گلی‌کانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: سال گذشته بیش از یکهزار و ۵۰۰ مورد تسهیلات اشتغالزایی توسط نهادهای حمایتی به شهروندان دهک‌های پائین و افرادی مانند زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست پرداخت شده و در تقویت و ارتقاء مشاغل خُرد در سطح شهرستان مؤثر بوده است.

وی عنوان کرد: احداث مدل دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهری در شهر قدس به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید در حال پیگیری است.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به پیش‌بینی سه ساله برای زمان اجرای این پروژه، بیان کرد: با اجرای پروژه در راستای مدیریت تصفیه‌خانه، شاهد ارتقاء کیفیت جذب فاضلاب شهری خواهیم بود.

گلی‌کانی در ادامه به موضوع احداث مترو غرب استان تهران در حوزه شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه قطار ریلی در فاز مطالعات اجرایی قرار داشته و اتفاقات خوبی در این زمینه با هدف ارائه خدمات در این حوزه در حال رخ دادن است.

وی صدور مجوز برای ۳۸ لکه صنعتی در استان تهران با تعیین شعاع ۱۲۰ کیلومتری از پایتخت را از مصوبات دولت سیزدهم خواند و افزود: از این مجموع دو لکه صنعت هفت جوی و البرز در حوزه جغرافیایی شهرستان قدس قرار دارند.

فرماندار شهرستان قدس افزود: با پیگیری‌ها صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، پروانه لکه صنعتی هفت جوی در تیرماه امسال صادر شده و نویدبخش صنعتی شدن این منطقه در این شهرستان است.

گلی‌کانی از ثبت کشوری انجمن صنایع دستی شهرستان قدس به عنوان دومین شهرستان در کشور خبر و ادامه داد: این انجمن با عضویت بیش از ۲۸۰ نفر در حال فعالیت است، همچنین یک حمام تاریخی و قدیمی برای برگزاری نمایشگاه دائمی صنایع دستی و محلی برای ارائه آموزش در این حوزه اختصاص یافته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از