حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس اداره بهزیستی شهریار خبر داد:

اجرای طرح کوله‌پشتی مهر در شهریار

اجرای طرح کوله‌پشتی مهر در شهریار

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار گفت: هر ساله اداره بهزیستی در آغاز سال تحصیلی کمک‌هایی را توسط مردم و خیرین که همواره حامی کودکان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، جمع‌آوری می‌کند.

ناصر نیک‌افشار در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به نیازهای مختلف دانش‌آموزان دارای معلولیت و تحت درمان بهزیستی، بیان کرد: در حوزه تحصیلی کودکان، امسال طرح کوله‌پشتی مهر برای تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر مناسب و باکیفیت در آستانه آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان دارای معلولیت جسمی در بخش‌های مختلف شهرستان شهریار از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند و همچنین نزدیک به ۵۰۰ کودک دیگر را تحت پوشش خدمات مجموعه خود داریم.

رئیس اداره بهزیستی شهریار در ادامه با اشاره به طرح‌های حمایتی که سال گذشته برای دانش‌آموزان اجرا شد، عنوان کرد: در این راستا ۲۰۰ کوله‌پشتی مهر همراه با تمام وسایل لوازم‌التحریر تقدیم کودکان شد، امسال نیز با کمک خیرین قریب به ۱۰۰ کوله پشتی تهیه شده و ۵۰۰ کوله‌پشتی دیگر آماده و با توجه به سن و مقطع تحصیلی تقدیم دانش‌آموزان خواهد شد.

نیک‌افشار با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت و خدمات اداره بهزیستی، عنوان کرد: یکی از شاخه‌های مهم خدماتی و حمایتی این نهاد حمایتی، حمایت‌های تحصیلی از دانش‌آموزان، دانشجویان و افراد دارای معلولیت است و شرایط به نحوی فراهم شده که همه افراد تحت پوشش ما می‌توانند در همه دانشگاه‌های کشور تحصیل کنند.

وی تأکید کرد: به منظور رفع موانع پیش روی تحصیل افراد تحت پوشش، مشکلات مالی و شهریه‌ای مددجویان را در دانشگاه‌های دولتی و آزاد رفع می‌کنیم و در حوزه دانش‌آموزی نیز کمک‌هزینه‌هایی به حساب افراد تحت پوشش سازمان واریز می‌شود و همواره به دنبال آن هستیم بستری را مهیا کنیم که آنان به مدارج بالای علمی دست یافته و توانمند باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهریار گفت: توزیع کوله‌پشتی طرح مهر برای مددجویان این شهرستان با حضور خیرین نیز فراهم شده و در صورتیکه خیرین تمایل داشته باشند، می‌توانند در توزیع بسته‌های آموزشی در منطقه و محله خود حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از