حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
کارشناس مسائل مذهبی:

آیت‌الله رئیسی ذبیح انقلاب شد

آیت‌الله رئیسی ذبیح انقلاب شد

کارشناس مسائل مذهبی گفت: انقلاب از زمانی که شروع شده برای عبور از مقاطع حساس خود نیاز به ذبیح داشته و در این برهه آیت‌الله رئیسی ذبیح انقلاب شد.

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام مهدی طائب در اجلاسیه شهدای خدمت که شامگاه پنج‌شنبه در مصلی باقرشهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر به حیات و مسئولیت آیت‌الله رئیسی دقت کنیم، میبینیم ایشان به نقطه‌ای در مبارزه با استکبار رسیدند که باید بگوییم خدا آن را رقم زده است.

وی گفت: چه کسی باور می‌کرد یک رئیس جمهور در ایران به شهادت برسد و ۲۵ درصد مردم منطقه اعلام عزا کنند، هند هم‌پیمان ما نبود اما در این عزا همراه شد.

این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: ارتباط هند با ایران برایش هزینه دارد و با آمریکا روبرو می‌شود، این نشان دهنده آن است که آیت‌الله رئیسی توانست با پیروی از رهبرش کشور را در ریل پیشرفتی قرار دهد که جهانیان برای این کشور ارزش بالایی قائل شوند.

وی مطرح نمود: همینطور که مردم ما دلی آمدند، این ۹۰ کشور هم بدون دعوت رسمی و با نیت خود آمدند و خودشان خواستند که در مراسم شهید آیت‌الله رئیسی باشند.

وی افزود: شهدای خدمت، مومنانی بودند که با خدا عهد و پیمان کردند که در مسیر او قدم بردارند و به شایعات، دروغ‌ها و بی‌احترامی‌ها بی‌توجه باشند.

حجت‌الاسلام طائب بیان داشت: اگر رئیس جمهور ما به دست دشمن به شهادت برسد برای او افتخار است، اما ما زیر سوال هستیم چرا که نتوانستیم امنیت وی را تامین کنیم.

وی ادامه داد: اما اگر رییس جمهور ما در مسیر خدمت به شهادت برسد نه توسط دشمن، قطعاً خواست خداوند است.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان نمود: حاج قاسم عزیز نیز که در عراق به شهادت رسید و باید به اثراتی که شهید سلیمانی بر دل‌ها و منطقه گذاشت توجه کرد.

وی افزود: شهید امیر عبداللهی نیز بی‌دلیل در این سفر حضور نداشت، این خواست خدا بوده است وگرنه قرار نبود ایشان در این سفر همراه باشد.

حجت‌الاسلام طائب یادآور شد: حضرت ابراهیم در مسیر آزمایشات الهی می‌بایست فرزند خود را ذبح می‌کرد، در مسیر این امتحان متوجه شد، چاقو نمی‌برد چرا که خواست خدا بر این بود که اسماعیل ذبح نشود و جبرئیل این خبر را رساند.

وی افزود: انقلاب از زمانی که شروع شده برای عبور از مقاطع حساس خود نیاز به ذبیح داشته و در این برهه آیت‌الله رییسی ذبیح انقلاب شد.

این کارشناس مذهبی گفت: قدس چراغ رسیدن به ظهور است، حضرت آقا فرمودند مسئله فلسطین مسئله رمزآلود ظهور هست، پس نابودی رژیم صهیونیستی اولین گام در این مسیر می‌باشد.

وی افزود: امام حسین (ع) به راحتی به این شناخت جهانی نرسیده‌اند، ایشان از صحرای کربلا با سختی‌های فراوان گذر کردند، شما مردم ایران نیز مسیر ظهور را انتخاب کردید که سختی های بسیاری در پیش دارد اما فتح‌هایی در انتها به‌دنبال خواهد داشت.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از