حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه فیروزکوه:

آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است

آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است

امام جمعه فیروزکوه گفت: رژیم صهیونیستی هر روز تعدادی از زنان و کودکان بیگناه فلسطینی را به خاک و خون می‌کشند، آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها بوده و دستانش تا مرفق به خون بیگناهان آلوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز شهرستان فیروزکوه، ضمن توصیه به تقوای الهی، اظهار کرد:  یکی از نکات مهم در تربیت فرزند، حفظ حریم لازم میان والدین و فرزندان است. به این معنا که باید پدر و مادر طوری رفتار کنند که فرزندان به آنها بی احترامی نکنند. از آنها اطاعت و فرمانبرداری داشته باشند. حرمت پدر و مادر رو حفظ کنند.

وی گفت: یکی از نکات مهم در تربیت فرزند، حفظ حریم لازم میان والدین و فرزندان است، به این معنا که باید پدر و مادر آنگونه رفتار کنند که فرزندان به آن‌ها بی احترامی نکنند و از آنها اطاعت و فرمانبرداری داشته باشند، حرمت پدر و مادر باید حفظ شود.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه با اشاره به اهمیت تمدن سازی نوین اسلامی، بیان کرد: مسئول در نظام اسلامی باید باور عمیق به ارزش های اسلامی و انقلابی داشته باشد تا بتواند در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی اثرگذار باشد.

حجت الاسلام حیدری افزود: عدم باور به ظرفیت‌های درونی و اعتماد به نسخه‌های بیگانگان؛ کشور ما سرشار از ظرفیت‌های انسانی، نیروی جوان پای کا و ظرفیت‌های طبیعی، وجود انواع معادن و انرژی، ظرفیت اسلام ناب که نسخه نجات بخش دنیا و آخرت است، از این ظرفیت ها باید استفاده کرد.

وی تاکید کرد:مسئول در تراز انقلاب اسلامی باید ساده زیست و بی تکلّف باشد و از خوی اشرافی گری اجتناب کند تا درد مستضعفین را درک کند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: باید بدون مسامحه و بدون خط قرمز، با فساد مبارزه کرد، باید شمشیر برنده عدالت روی گردن مفسدان باشد تا کسی جرأت، فساد و اختلاس پیدا نکند، چه فساد اقتصادی و چه فساد فرهنگی.

حجت الاسلام حیدری افزود: از سوی دیگر، کسانی که اباحه گری و بی حیایی را در جامعه ترویج می‌کنند، برنامه می سازند، با حضور برخی سلبریتی‌ها، از برخی حریم‌ها، قبح زدایی می‌کنند، این هم فساد است منتها فساد فرهنگی، کسانی که به ایمان و اعتقاد مردم، دستبرد می‌زنند، اگر جرم‌شان بیشتر نباشد، کمتر نیست، بنابراین از دادستانی محترم مطالبه داریم که بدون مسامحه با این اقدامات برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: این روزها شاهد جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کرانه باختری هستیم‌، با حمایت آمریکای جنایتکار و کشورهای اروپایی یک موج جدید حمله به کرانه باختری راه انداختند و در سایه بی غیرتی سران کشورهای عربی، هر روز تعدادی از زنان و کودکان بی گناه فلسطینی را به خاک و خون می‌کشند، آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها بوده و دستانش تا مرفق به خون بیگناهان آلوده است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از