حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
رئیس اداره ورزش رباط‌کریم خبر داد:

آغاز مسابقات کشتی نونهالان شهرستان رباط‌کریم در پرند

آغاز مسابقات کشتی نونهالان شهرستان رباط‌کریم در پرند

رئیس اداره ورزش رباط‌کریم از آغاز مسابقات کشتی نونهالان این شهرستان، نصیرشهر و پرند برای شرکت در مسابقات استعدادهای درخشان تهران در خانه‌کشتی پرند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، ابراهیم سلیمانی اظهار کرد: مسابقات کشتی انتخابی استعدادهایی درخشان نونهالان شهرستان رباط‌کریم، نصیرشهر و پرند در خانه‌کشتی پرند با حضور ١۰۰ تن از نونهالان شهرستان رباط‌کریم در خانه کشتی پرند واقع در فاز صفر این کلان‌شهر در جریان است.

وی در ادامه گفت: هر باشگاه در وزنی دو نفر را برای شرکت در این مسابقات معرفی کرده‌اند تا در نتیجه بهترین‌ها آن وارد تیم شهرستان شوند و سپس با برگزاری اردوهای لازم آماده شوند برای شرکت در مسابقات استعدادهایی درخشان نونهالان استان تهران.

رئیس اداره ورزش شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: در این دوره از مسابقات تک حذفی در هر گروه سنی ١۰ نفر انتخاب خواهند شد.

 سلیمانی ادامه داد: برای تشکیل تیم قوی در شهرستان و شرکت در مسابقات استان تهران که قرار است در شهریورماه امسال برگزار شود کادر فنی خوب و قوی انتخاب کرده‌ایم که ان‌شاءالله نتایج خوبی را به‌دست آورده و صاحب سکو شویم در این رشته ورزشی.

وی در ادامه از زیرساخت‌های موجود در خصوص کشتی در شهرستان رباط‌کریم گفت: در حال حاضر سه خانه کشتی در سه شهر رباط‌کریم، نصیرشهر و پرند داریم به اضافه دو باشگاه خصوصی، که توانسته‌ایم این پنج باشگاه را منظم کرده و مربیان خوب را پای کار بیاوریم. 

رئیس اداره ورزش شهرستان رباط‌کریم در ادامه افزود: در حال حاضر حدود ١۰ مربی و چهار نفر از با تجربه‌های کشتی کشور با ما همکاری دارند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق ان‌شاءالله در مسابقات استانی نونهالان استان تهران حائز سکو شوند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از