حالت تاریک
شنبه, 09 تیر 1403
سرپرست اداره‌کل کار استان تهران خبر داد:

آغاز فرایند نوزدهمین جشنواره امتنان از تعاونی‌های برتر

آغاز فرایند نوزدهمین جشنواره امتنان از تعاونی‌های برتر

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، گفت: برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر فرصتی مغتنم برای شناسایی و معرفی تعاونی‌های موفق خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد آذرپناه با اشاره بر اهمیت بخش تعاون اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد کشور، می‌توانند نقشی اساسی در ایجاد اشتغال، رشد تولید، توسعه زیرساخت‌ها و افزایش صادرات، ایفا نمایند. 
 
وی با اشاره به اینکه شرکت‌های تعاونی در سال‌های گذشته با چالش‌های متعددی از جمله آسیب‌های ناشی از تحریم، نوسانات نرخ ارز، تورم و از همه مهمتر غفلت متولیان و برنامه‌ریزان اقتصادی- اجتماعی  مواجه بوده‌اند، افزود: با وجود این چالش‌ها، تعاونی‌های برتر استان تهران با تلاش و همت مضاعف، توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف از جمله احداث مسکن، تولید، صادرات، اشتغالزایی، نوآوری و خلاقیت در حوزه‌های دانش بنیان و ... عملکرد قابل قبولی ارائه و دریچه امید به بخش تعاون را زنده نگه دارند. 
 
سرپرست اداره كل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران، جشنواره امتنان تعاونی‌های برتر را فرصتی برای قدردانی از زحمات تعاونی‌های فعال، ترویج اندیشه تعاون در میان کنشگران کار و تولید و تشویق سایر تعاونی‌ها به الگوگیری از تعاونی‌های برتر دانست. 
 
آذرپناه با اشاره به برخی از مزایای شرکت در جشنواره امتنان از تعاونی‌های برتر گفت: شرکت‌های تعاونی برتر علاوه بر برخورداری از امتیاز معنوی و دریافت لوح تقدیر و تندیس یادبود، از تسهیلات و حمایت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: در قالب جشنواره برای تعاونی‌ها فرصتی ایجاد می‌شود تا با استفاده از آن دستاوردها، توانمندی‌ها و محصولات خود را به بازارهای هدف و سایر حوزه‌های اقتصادی معرفی نمایند.

ثبت نام برای شرکت در نوزدهمین دوره جشنواره امتنان تعاونی‌های برتر استان تهران آغاز شده است و شرکت‌های تعاونی می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع بخش تعاون به نشانی www.taavoni.mcls.gov.ir  نسبت به ثبت نام و دریافت فرم‌های مربوطه اقدام نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از