حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دبیر ستاد اربعین استان تهران خبر داد:

۳۸۶ موکب استان تهران پذیرای زوار حسینی

۳۸۶ موکب استان تهران پذیرای زوار حسینی

دبیر ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه ۴۱۰ موکب در استان فعال است، گفت: از مجموع موکب‌ها ۲۴ موکب در مرز و ۳۸۶ موکب از نجف تا کربلا مستقر خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سید کمال سادات با حضور در برنامه زنده تلویزیونی که با موضوع اربعین حسینی(ع) پخش شد، اظهار کرد: امسال در حوزه برگزاری آئین جاماندگان اربعین حسینی(ع) از سوی سپاه تهران و سیدالشهداء(ع) و مجموعه انتظامی تهران بزرگ تدابیر بسیار خوبی اندیشیده و هماهنگی‌های ترافیکی، امنیتی و انتظامی با سایر دستگاه‌ها شکل گرفته است.

وی گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) روز یکشنبه چهارم شهریور ماه ساعت ۶ صبح در میدان امام حسین(ع) با قرائت زیارت اربعین مراسم آغاز و همراه با مراسم‌های فرعی گردهمایی بزرگ جاماندگان اربعین در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برقرار و تمهیدات لازم نیز از سوی تولیت حرم امام (ره) نیز اندیشیده شده است.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران با اشاره به اینکه حدود 2 هزار موکب در طی مسیر پیش‌بینی شده و برای حمل و نقل با مجموعه اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی و مترو با شهرداری تهران هماهنگی‌هایی صورت گرفته، افزود: فرمانداری ری و تهران متولی این برنامه‌ها خواهند بود و کلیات موضوع در استانداری تهران بررسی، پیگیری و نتیجه‌گیری خواهد شد، همچنین استفاده از سرویس بهداشتی و هماهنگی با امور مساجد صورت گرفته و اداراتی که در مسیر جاماندگان اربعین هستند خدمات ارائه می‌کنند و این خدمت‌رسانی تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

سادات  با اشاره به اینکه ۴۱۰ موکب در استان فعال است، گفت: از مجموع موکب‌ها ۲۴ موکب در مرز و ۳۸۶ موکب از نجف تا کربلا برای پذیرایی زوار مستقر خواهند بود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از