حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

کسب طلای رقابت‌های کشتی آسیا توسط جوان اسلامشهری

کسب طلای رقابت‌های کشتی آسیا توسط جوان اسلامشهری

علی کرم‌پور کشتی‌گیر جوان اسلامشهری با شکست حریفان خود، مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علی کرم‌پور کشتی‌گیر جوان اسلامشهری با حضور در مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا، با غلبه بر حریفان قدرتمند آسیایی توانست مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کند.

در این دوره از مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که روز گذشته (سه‌شنبه) در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار شد، کشتی‌گیران جوان و مطرح کشورهای مختلف آسیایی بر روی تشک مسابقات حاضر شده و برای کسی مدال‌های رنگین با یکدیگر سرشاخ شدند.

 در پایان این دوره از مسابقات پنج وزن نخست، علی کرم‌پور در وزن ۷۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل آدن ساکیبایف ورزشکار جوان از قرقیزستان به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

کرم پور این مرحله مقابل یوهوآ لین از چین با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت و در دیدار پایانی با نتیجه ۹ بر صفر و با ضربه‌فنی آیکین بولاتولی از قزاقستان را شکست داد و با کسب عنوان قهرمانی در این وزن، موفق شد تا مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب و ره‌آورد رنگین و ارزشمندی را برای هم‌وطنان خود به ویژه جامعه ورزش شهرستان اسلامشهر به ارمغان آورد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از