حالت تاریک
چهارشنبه, 13 تیر 1403
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:

پیش‌بینی وزش باد شدید در کشور

پیش‌بینی وزش باد شدید در کشور

سازمان هواشناسی از احتمال وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از سازمان هواشناسی، برای پنج روز آینده در شرق کشور و مناطقی از مرکز کشور وزش باد شدید خواهد بود و در مناطق مستعد این شرایط سبب خیزش گرد و خاک نیز خواهد شد.

 برای امروز (سه‌شنبه، ۲۲ خرداد) و طی ۲۴ ساعت آینده، در استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل گیلان، غرب مازندران، زنجان، قزوین، البرز و بخش‌هایی از تهران وزش باد شدید موقتی و بارش باران را خواهیم داشت که گاهی نیز همراه با رعد و برق خواهد بود.

 در روز پنج‌شنبه شمال غرب و بخش‌های از غرب کشور و استان‌هایی مانند تهران، البرز، قزوین، سمنان، خراسان شمالی و سواحل دریای خزر نیز دارای بارندگی خواهند بود.

 در روزهای جمعه و شنبه نیز علاوه بر شمال غرب و غرب کشور، دامنه‌های البرز و زاگرس از جمله استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و شمال و غرب سمنان و سواحل دریای خزر این سامانه بارشی فعال خواهد بود.

 علاوه بر این آب‌های شرقی دریای عمان نیز برای سه روز آینده مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

تهران امروز در برخی از ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد داشت و در برخی مواقع نیز وزش باد در تهران شدید خواهد شد. بیشینه دمای تهران نیز برای امروز ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده و کمینه دما هم ۲۲ درجه گزارش شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از