حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد
مادر شهید مصطفی خرمی:

پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد

مادر شهید مصطفی خرمی گفت: پشتیان ولایت فقیه باشید و در این دوران نابه‌سامان باید دشمن‌شناس باشید، باید خودمان راه درست را انتخاب کنیم تا زیرساخت‌ها درست شود.

پروین صادقیانی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به ایثارگری‌های پسر شهیدش، اظهار کرد: مصطفی نوجوان ۱۵ ساله‌ای بود که با اعتقادات عمیق دینی و وطن‌دوستی به جبهه‌های جنگ پیوست. او در عملیات‌های مختلفی از جمله کربلای ۱، والفجر ۸ و کربلای ۵ با ایمان و شجاعت جنگید و در نهایت در منطقه شلمچه که آخرین عملیاتی بود که در آن شرکت داشت، به شهادت رسید. خبر شهادت پسرم را یکی از اقوام به من داد و گفت: «مصطفی را خدا پذیرفت».

وی با اشاره به روحیات و اعتقادات راسخ پسر شهیدش، تاکید کرد: پیام فرزند شهید من برای مسئولان این است که پا روی خون شهیدان نگذارند، فرزند من و همه جوانانی که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند و جنگیدند آرزوهایی داشتند، همسر و فرزندانی داشتند، ولی برای اینکه مملکت دست نااهلان نیفتد و از امام و ولایت فقیه حمایت کنند، دست از خواسته‌هایشان شستند.

مادر شهید خرمی بیان کرد: حضور نااهلان از درون خودمان شروع شد، مانند میوه درختی که خودش کرم می‌زند، ایران دستخوش تحولات شد و از درون به مملکت ضربه زدند. مسئولانی که پا روی خون جوان من و جوانان شهیدمان گذاشتند و به جایگاهی رسیدند، باید جوابگو خون شهیدان باشند.

صادقیانی تصریح کرد: جوان‌های عزیز! دین‌دار باشید و یا حداقل آزاده و پشتیان ولایت فقیه باشید و در این دوران نابه‌سامان باید دشمن‌شناس باشید، باید خودمان راه درست را انتخاب کنیم تا زیرساخت‌ها درست شود.

مادر شهید خرمی تاکید کرد: یک‌ جمله یادگاری از من داشته باشید، هر حاجتی دارید به پسرم متوسل شوید، نذر ختم قرآن، یک سوره، یک بسته خرما تضمین می‌دهم به حاجت دلتان می‌رسید، مصطفی کاملاً پاک بود و دچارآلودگی و روزمرگی دنیا نشده بود و فقط ۱۱ روز روزه قضا داشت که در وصیت‌نامه خود ذکر کرده بود و انجام شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از