حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
امام جمعه پردیس:

پردیس از حضور نمایندگان مجلس محروم است

پردیس از حضور نمایندگان مجلس محروم است

امام جمعه پردیس گفت: مردم شهرستان پردیس طی چهار سال گذشته بسیار مظلوم واقع شده و از بسیاری از اقداماتی که می‌توانست توسط نمایندگان مجلس به سر انجام برسد، محروم بودند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام سیدحسین حسینی‌ امام جمعه پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی شهرستان پردیس، که در مسجد الغدیر فاز۴ با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت حضار به تقوای الهی و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت جانسوز شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر بومهن و پردیس با همت مساجد، هیات‌ها و حضور پرشور مردم ارادتمند به اهل‌بیت(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز معلم، گفت: مسوولیت معلمین بسیار سنگین است و انتظاراتی که خداوند از معلم دارد از افراد معمولی ندارد زیرا معلم باید سه ویژگی مهم داشته باشد.

امام جمعه پردیس افزود: معلمی به معنای تعلیم‌دهنده علم است و معلم فقط یک آموزگار نبوده و رسالت او تنها آموزش یک سری اصطلاحات علمی نیست، بلکه او باید سمت تربیتی داشته باشد، یعنی استعدادها و ظرفیت‌های شاگردانش را در مسیر کمال به فعلیت تبدیل کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: معلم باید پدر و مادری مهربان برای شاگردانش بوده و داشتن عاطفه، رحمت، محبت، دغدغه مندی معلمین در این بین حائز اهمیت است.

نوبت وعده صادق اقتصادی است

وی با بیان اینکه بعد از طوفان الاقصی و وعده صادق نظامی، اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است، ابراز کرد: وعده صادق نوبت به نوبت باید در تمامی عرصه‌ها به اجرا دربیاید زیرا پس از اینکه آثار و برکات طوفان الاقصی و وعده صادقی که عملیاتی شد باید دیگر وعده‌ها محقق شود.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: طوفان الاقصی و وعده صادق، دشمن را درهم ریخته و بیماری‌های سرطانی دشمنان یک به یک آشکار و می‌رود تا نفس اسرائیل غاصب و پلید را قطع و اربابان آنها را بیش از گذشته رسواتر کند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: تظاهرات غیرتمندانه دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیستی و جنایات بی‌حد و حصر این رژیم نامشروع در نوار غزه حکایت از استمرار موازنه قدرت آگاه‌سازی جهانی است.

وی افزود: احزاب آمریکایی و احزاب پرمدعای اروپایی که تظاهرات دانشجویی را سرکوب می‌کنند بدانند این نشانه شکاف بین دولت‌ها و ملت‌های غربی است که ترمیم‌پذیر نخواهد بود.

امام جمعه پردیس ادامه داد: اتفاقاتی که در این دانشگاه‌ها می‌افتد، یادآور تدبیر رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی، در ۱۰ سال گذشنه است که برای جوانان اروپا و آمریکا نامه مینوشتند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: اقدامات دولت بعد از وعده صادق با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران همزمان با اجلاس ایران و آفریقا در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده و در این نمایشگاه، تجار و بازرگانان و شرکت‌های تجاری از 5 قاره جهان و مقامات تجاری 70 کشور دنیا حضور داشتند.
نمایندگان جدید مجلس جبران مافات کنند

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور در پای صندوق‌های رأی‌گیری را در جمعه هفته آینده (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) شاهد خواهیم بود تا افراد شایسته‌ای را که دلسوز مردم هستند و انقلاب را فهمیده باشند به مجلس راه پیدا کنند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: شهرستان پردیس در این چهار سال بسیار مظلوم واقع شده و بسیاری از اقداماتی که میتوانست توسط نمایندگان مجلس به سر انجام برسد محروم شد اما امیدواریم در این دوره نمایندگان مجلس جدید توجه ویژه داشته باشند و جبران مافات کنند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: از دیگر شهرستان‌های دیگر مانند پردیس خبر داریم که نمایندهگان مجلس چه اقدامات خوب مهم و موثری برایشان انجام دادند که پردیس هم می توانست این خدمات را به واسطه تلاش‌های نمایندگان مجلس داشته باشد.

وی افزود: نماینده‌ای میگفت من ۲۸ بار وزرا را به حوزه نمایندگی خود برده‌ام که این حضور قطعا برکاتی دارد، اما متاسفانه شهرستان پردیس از این اقدامات محروم بود و شاهد حضور نماینده و وزیری که بیاید و وقتی برای حل مسائل، مشکلات و آنها را رفع کند نبودیم که هرچند برای افتتاح پروژه‌ای یک وزیر حضور داشته که ممنونیم.

امام جمعه پردیس ادامه داد: یکی از سی نماینده مجلس باید به پردیس اختصاص پیدا کرده و مسائل و مشکلات این شهرستان را پیگیری کند و حتی دفتر کاری اش را در پردیس دایر کنند تا در دسترس شهرستان باشد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: کاندیداها و نمایندگان مجلس که انتخاب شده‌اند باید بدانند که هم نماینده مردم هستند و هم نماینده مردم شهرستان پردیس، پس باید به مردم سر زده و از مسائل و مشکلاتشان مطلع باشند و برای رفع مشکلات حوزه نمایندگی خود تلاش کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم در این دوره پیش روی مجلس شورای اسلامی شاهد حضور موثر نمایندگان مجلس در شهرستان پردیس باشیم، که البته اغلب نمایندگان و حامیان آنها این قول را داده اند و مردم شهرستان نیز در مرحله دوم هم شرکت کرده و هم افراد اصلح را انتخاب کنند.

منبع: فارس

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از