حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت:

پاکدشت امسال کلاس بدون معلم نخواهد داشت

پاکدشت امسال کلاس بدون معلم نخواهد داشت

رئیس اداره آموزش و پرورش پاکدشت گفت: با تمهیدات صورت گرفته در سال تحصیلی جدید و جذب ۲۲۰ دبیر و آموزگار امسال هیچ کلاسِ بدونِ معلمی در شهرستان نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محمد حسنی در گفتگویی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید از تابستان امسال آغاز شده است و در موضوع ساماندهی نیروی انسانی امسال هیچ کلاس خالی نخواهیم داشت در صورتی که در سال گذشته قریب به ۴ هزار و ۲۰۰ ساعت کلاس خالی داشتیم که امسال با ساماندهی نیروی انسانی هیچ کلاس درسی بدون معلم و خالی نخواهد ماند.

وی در خصوص حوزه مدرسه‌سازی در سطح پاکدشت افزود: امسال چهار مدرسه جدید در شهرستان از جمله مدارس راسان در شهرک صنعتی عباس‌آباد، علمیه خسرو، شهید قرآیی علی‌آباد و قرمز تپه پذیرای دانش‌آموزان است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در ادامه بیان کرد: جشن شکوفایی در روز سه‌شنبه این هفته با حضور دانش‌آموزان نونهال در مدرسه شهید نساجان به صورت استانی برگزارمی‌گردد.

حسنی تصریح کرد: در راستای جامعه عمل پوشاندن به بیانات مقام معظم رهبری رشته‌های مقطع فنی و حرفه‌ای، کار و دانش نیز افزایش یافته تا دانش‌آموزان بیشتری به این رشته‌ها گرایش پیدا کنند.

وی افزود: کلیه مدارس شهرستان پاکدشت آماده حضور دانش‌آموزان در یکم مهرماه هستند و از جمله اقدامات صورت گرفته در خصوص آماده‌سازی و بهسازی مدارس می‌توان به رنگ‌آمیزی قریب به ۶۰ درصد از مدارس، تعمیر سرویس‌ها و همچنین ۳۰ هزار متر آسفالت‌سازی در مدارس اشاره کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت افزود: از دیگر اقدامات این اداره می‌توان به مراسم دو کلنگ‌زنی در مهرماه سال جاری اشاره داشت و افتتاح پروژه استخر علی ابن ابی طالب (ع) که پس از توقف ۶ ساله با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی به بهره‌برداری رسید.

حسنی در پایان افزود: از امکانات استخر علی ابن ابی طالب (ع) می‌توان به غارنمکی، دیوار صخره‌ای و تونل مه اشاره داشت که با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان ساخته شده است که ۴ میلیارد تومان آن توسط اداره کل و نوسازی شهرستان پاکدشت تامین شده و برای تامین ۳ میلیارد تومان باقی آن در حال رایزنی هستیم که روزانه حدود ۸۰۰ نفر به این استخر مراجعه می‌کنند و همین امر سبب می‌شود آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان پاکدشت کاهش یابد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌ شرق استان تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از