حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
با حضور مسئولان شهرستان ری؛

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر معارفه شد

فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر معارفه شد

آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر برگزار و از زحمات شهیری فرمانده سابق این ناحیه تکریم و حیدری به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، پیش از ظهر امروز آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر با حضور سردار قربان‌محمد ولی‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت‌الاسلام روح‌الله باقری امام جمعه باقرشهر و کهریزک، مهدی باب‌الحوائجی فرماندار شهرستان ری، بخشداران، شهرداران و دیگر مسئولان شهرستان ری برگزار و از زحمات علی‌اصغر شهیری فرمانده سابق این ناحیه تکریم و حسن حیدری به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم با اشاره به تقارن هفته دولت با آغاز فعالیت دولت جدید، گفت: یاد و خاطره شهید رئیسی را به پاس سه سال خدمت خستگی‌ناپذیر گرامی می‌داریم که به واسطه این مجاهدت‌ها پاداش شهادت برای او رقم خورد.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده با تأکید بر اینکه مسیر آسمانی پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا نقطه قوت اسلام و حقیقت آن است، عنوان کرد: میلیون‌ها انسان نه تنها از یک فرقه و کشور بلکه از سراسر دنیا و ادیان غیراسلامی در این مسیر عاشقی حضور پیدا کرده و مانند رودخانه‌ای که مدام استمرار و جریان دارد، با هر منش و آئینی در این مسیر قرار می‌گیرند و هدف آنان رسیدن به کربلا است.

وی افزود: این نقش امام حسین (ع) است که به واسطه آن اجتماع بزرگ اینچنینی شکل می‌گیرد و می‌شود از آن با عنوان لشکریان اسلام در آستانه ظهور یاد کرد، این تجمع عظیم و حضور باشکوه دشمن را به وحشت می‌اندازد چرا که می‌توان از آن به عنوان بزرگترین رسانه دنیا یاد کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ادامه داد: در مسیر پیاده‌روی با ایثار و فداکاری مردم عراق مواجه می‌شویم که پس‌انداز یک ساله خود را برای خدمت به زائران صرف می‌کنند و ان‌شاءالله این مسیر با معرفت ادامه داشته و طی شود.

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) گفت: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ذیل آن بسیج، پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

علی‌اصغر شهیری بیان کرد: امروز دشمنان قسم خورده این نظام برای به چالش کشیدن نظام دست به یک جنگ ترکیبی زدند و مقابله‌ای که با حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی دارند، ترکیبی بوده و مقابله ما نیز بایستی ترکیبی باشد.

وی تاکید داشت: ما همه مولفه‌های تهدید را تبدیل به فرصت و برنامه کرده‌ایم که همانا این رسالت بزرگ سپاه است، در این مدت کوتاه توفیقات خوبی حاصل شد تنها به برکت همدلی و انسجام مسئولان و بدنه مردم که بخش عظیمی از آن نیز بسیج هستند.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری نیز با همراهی ارزشمند ائمه جمعه، هادیان سیاسی، اعضا پایگاه و تمامی دلسوزان نظام که چند انتخاباتی که پشت‌سر گذاشتیم یک از یک بهتر بود.

فرمانده سابق ناحیه حضرت روح‌الله (ره) بیان کرد: استان تهران این منطقه به غیر از پایتخت صنعتی، پایتخت اقتصادی استان تهران نیز می‌باشد و از اهمیت به خصوصی برخوردار است و برقراری امنیت این منطقه کاری دشوار بوده و با همراهی خوب نیروهای نظامی و بسیجی این اتفاق رقم خورده است.

حجت‌الاسلام روح‌الله باقری امام جمعه باقرشهر و کهریزک اظهار داشت: سپاه پاسداران مولود انقلاب و حامی نظام است؛ معنا چهار کلمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل خود معنا کامل رسالت خود را دارد.

وی ادامه داد: سپاه است و یک تشکیلات نظامی است، پاسدارِ موجودی زنده به نام انقلاب و نظام اسلامی است چرا که موجود مرده پاسداری نمی‌خواهد و مفتخریم به برکت این سپاه در مقابل اسرائیل و آمریکا و قدرت‌های پوشالی ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام باقری مطرح نمود: نه تنها شیعه را به عزت و قدرت رساندیم بلکه به پیشرفت‌های چشمگیر رسیده‌ایم و انقلاب اسلامی همچون سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) هرچند اندک به نظر برسیم و در مقابل زورگوئی‌ها ایستاده‌ایم و انتقام خواهیم گرفت.

مهدی باب‌الحوائجی فرماندار شهرستان ری در این مراسم گفت: سردار دل‌ها، شهید سلیمانی در شهر ما همدان سخنرانی بسیار زیبائی داشتند که مثل تمانی آثار ایشان ماندگار شد؛ ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم.

وی افزود: ماهم به عنوان ندیر، فرمانده، خادم یا هر شرح مسئولیتی ابتدا باید خودمان را پیرو، رهرو و نقلد امام حسین (ع) بدانیم؛ در موضوع مدیریت اخلاص در عمل اولین و مهم‌ترین شاخص مدیریت است.

باب‌الحوائجی مطرح نمود: در بحث مدیریت جهادی و اسلام اگر دنبال معرفی خودمان بودیم ماندگاری نخواهیم داشت و در زمان کوتاهی محکوم به فنا خواهیم شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از