حالت تاریک
یکشنبه, 10 تیر 1403
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مشارکت مردم جهان‌خواران را ناامید می‌کند

مشارکت مردم جهان‌خواران را ناامید می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری چشم طمع جهان‌خواران علیه ایران اسلامی کور و آنان را ناامید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام خمینی (ره) گفت که من در میان شما باشم یا نباشم، به شما سفارش می‌کنم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. 

وی با تأکید بر اینکه عدم حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی ممکن است مؤلفه‌های اقتدار ملی کشور را با چالش روبرو کند، تصریح کرد: حضور آگاهانه و سرنوشت‌ساز مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در عرصه‌های داخلی و خارجی اثرگذار است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: قطعأ فردا مردم ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری چشم طمع جهان‌خواران را به مرز و بوم ایران اسلامی کور می‌کنند. 

مرتضوی تصریح کرد: امید است فردا مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای فرد اصلح  و شخصیتی اثرگذار و ادامه‌دهنده راه شهید آیت‌الله رئیسی را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از