حالت تاریک
شنبه, 16 تیر 1403
نماینده ولی‌فقیه در ورامین:

مسئولان زمینه‌ساز نقش‌آفرینی مردم در جهش تولید باشند

مسئولان زمینه‌ساز نقش‌آفرینی مردم در جهش تولید باشند

نماینده ولی‌فقیه در ورامین طی پیامی از مسئولان خواست، با برنامه ریزی زمینه تحقق شعار سال و ایفای بیش از پیش نقش مردم در جهش تولید را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی اظهار کرد: مسوولان زمینه ایفای نقش بیش از پیش مردم در جهش تولید را فراهم کنند مسوولان زمینه ایفای نقش بیش از پیش مردم درجهش تولید را فراهم کنند.

وی در پیامی نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت و ضمن فرستادن درود به روح مطهر امام بزرگوار و شهدای گرانقدر، تأکید کرد: مردم و مسئولان در سالی که با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، رسالت خطیری بر عهده دارند.

نماینده ولی‌فقیه در ورامین همچنین حلول سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به مردم عزیز و ولایتمدار تبریک گفته و این تقارن را مبارک خواند.

آیت‌الله محمودی گلپایگانی افزود: استفاده از فرصت نورانی ماه مبارک رمضان توفیقی الهی است که با آغاز سال همراه شده و امید است رحمت الهی را بیش از پیش بر ما نازل شود.

وی تعجیل در فرج امام عصر (عج) و سلامتی مقام معظم رهبری و پیروزی نهایی جبهه مقاومت را در سال ۱۴۰۳ از خداوند متعال خواستار شد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از