حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی:

مترو تهران به شهریار می‌رسد

مترو تهران به شهریار می‌رسد

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مقدمات اجرای پروژه مترو شهریار آغاز شده و اکنون در مرحله تعیین ایستگاه‌ها قرار داریم.

حسین حق‌وردی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» بر ضرورت ایجاد عوامل سهولت تردد ساکنان شهریار تأکید و اظهار کرد: احداث مترو در شهریار از جمله پروژه‌های کلان به شمار می‌رود که در حال حاضر مقدمات اجرای آن فراهم شده و برای انتخاب ایستگاه‌ها به موضوعاتی مانند شرایط ترافیکی شهر توجه می‌شود.

وی عنوان کرد: احداث مترو شهریار علاوه بر رفع مشکل تردد ساکنان این شهر تسهیل در تردد ساکنان سه شهرستان و شهرک‌های اطراف نیز به دنبال دارد، به منظور احداث این خط مترو اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومانی نیاز است که نیمی از آن از مخل اعتبارات دولتی و ۵۰ درصد دیگر توسط شهرداری‌های قرار گرفته در مسیر این خط مترو تأمین خواهد شد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در هفته دولت پروژه‌هایی با همکاری ادارات دولتی، شهرداری و دهیاری‌ها در شهرستان شهریار افتتاح می‌شوند.

حق‌وردی بیان کرد: در گذشته نیز با همکاری بخش‌های مختلف و با هدف خدمت‌رسانی بهتر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی نظیر چند بیمارستان در شهریار، شهر قدس و ملارد بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: پروژه انتقال آب از تصفیه‌خانه شماره ۶ به شهر شهریار و ملارد یکی دیگر از برنامه‌های هدفمند در این منطقه است و در سال‌های گذشته نیز انتقال آب به شهرستان قدس، فردوسیه، صفادشت و باغستان به بهره‌برداری رسیده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دولت، تأکید کرد: کلانتری روستای بیدگنه و مرکز پلیس‌های تخصصی در شهر ملارد تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند، تا خدمات بهینه‌تری در حوزه‌های انتظامی و امنیتی به مردم این مناطق ارائه شود.

حق‌وردی عنوان کرد: پلیس‌های تخصصی پیش از این در املاک استیجاری و در صفادشت مستقر و از یکدیگر پراکنده بودند، اما هم‌اکنون شهر ملارد به صورت مستقل می‌تواند به مشکلات مردم در زمینه های گوناگون رسیدگی کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از