حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر حوزه علمیه خواهران شهریار خبر داد:

آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران شهریار

آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران شهریار

مدیر حوزه علمیه خواهران شهریار گفت: سال تحصیلی جدید برای برادران از ۱۸ شهریور و حوزه علمیه خواهران شهریار از ۲۵ شهریور آغاز می‌شود‌.

مریم ترابی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به برنامه‌ریزی پروژه مهر طلاب و هدفمند‌‌سازی سال تحصیلی، عنوان کرد: از برنامه‌های اصلی حوزه در زمینه آموزش، ارائه آموزش‌های درست و اصولی است که با سیستم تعلیم و تربیت سازگاری داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهریار نیازمند طلاب کارآمد و متخصص در همه رشته‌های حوزوی برای تربیت نسل آینده و برگزاری مراسم فرهنگی و... در مدارس است، به بیان برنامه‌های ویژه طلاب و خانواده‌های آن‌ها در سال تحصیلی پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهریار تصریح کرد: در کانون نورالثقلین حوزه، کلاس‌های حفظ قرآن، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و صوت و لحن برای طلاب و خانواده‌های آن‌ها، دختران و بانوان شهریار برگزار می‌شود.

ترابی از اجرای برنامه‌های فوق‌العاده حوزه نرجس خاتون برای طلاب خبر و ادامه داد: کارگاه مقاله‌نویسی، نویسندگی و نقد فیلم با هدف ارتقاء هوش مباحثه‌ای و پژوهش‌های مختلف برنامه‌ریزی شده، همچنین پژوهشکده حوزه برای پیشرفت علمی، آموزشی و تکنولوژی طلاب اقدام به برگزاری کلاس‌های کامپیوتر در سطح مقدماتی و پیشرفته، هوش مصنوعی و ... کرده است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با جمعیت هلال‌احمر در‌ خصوص آموزش کمک‌های اولیه به طلاب و دانش‌آموزان، افزود: از جمله فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی طلاب خواهر می‌توان به اجرای طرح آزادسازی زندانیان در عید فطر امسال با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان برای سه سرپرست خانواده اشاره کرد و امید است، در سال تحصیلی جدید با استمرار این کار خداپسندانه نسبت به آزادی زندانیان بیشتری اقدام کنیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهریار با بیان برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه خواهران، یادآور‌ شد: نشست تخصصی با موضوع طوفان‌ الاقصی و وعده صادق جزو برنامه‌های مهم سال گذشته بود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نشست‌های خوبی با موضوعات مختلف همچون ولایت فقیه برای خواهران جدیدالورود برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از