حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
امام جمعه دماوند:

شهادت هنیه تاوان سنگینی برای رژیم صهیونسیتی دارد

شهادت هنیه تاوان سنگینی برای رژیم صهیونسیتی دارد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: شهادت شهید اسماعیل هنیه، مهمان عزیزمان در تهران، تاوان سنگینی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته دماوند با گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران انقلابی و میهن‌دوست، افسران جنگ نرم و جهاد تبیین هستند و باید قدر آنان را بدانیم.

وی گفت: خبرنگاران پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و آنها ضمن انعکاس دستاوردهای نظام، کاستی‌ها و گله‌های مردم را هم بیان می‌کنند که باید از آنها تشکر کرد.

امام جمعه دماوند افزود: متاسفانه برخی مسئولان از خبرنگاران ناراحت می‌شوند که چرا گله‌های مردم را از آن‌ها منعکس می‌کنند؛ مسئولان باید از خبرنگاران به خاطر انعکاس مشکلات مردمی تقدیر کنند و خبرنگار را واسطه مطالبات مردم بدانند.

فتاح‌دماوندی بیان کرد: البته خبرنگاران هم رسالت خود را فراموش نکنند، واقعیت‌ها و خواسته‌های مردم را مطابق با مصالح نظام اسلامی مطرح کنند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران عنوان کرد: دشمن صهیونیستی در اقدام اخیر خود مهمان عزیز ما آقای هنیه را در تهران به شهادت رسانده است و این کار تاوان سنگینی برای آنها خواهد داشت.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: این اقدام رژیم صهیونسیتی قطعاً جبهه‌های جدیدی از آتش گشوده و به جهنم و نابودی نزدیک‌تر خواهند شد.

فتاح‌دماوندی افزود: انتقام خون فرماندهان مقاومت فلسطین و لبنان در ابعاد گسترده و به صورت چند جانبه گرفته خواهد شد و خونخواهی شهید هنیه و شهید فواد شکر، باید با سطح بازدارندگی وسیع و متفاوت از گذشته انجام گیرد.

وی تاکید کرد: افزایش دامنه نبرد و تشدید ضربات به مراکز و منافع رژیم صهیونیستی در انتقام خون شهدا باید در راستای تثبیت پیروزی عملیات طوفان الاقصی محقق شود.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: رهبران مقاومت برای انتقام خون شهدا، هوشمندانه و دقیق عمل نموده و از هرگونه تصمیم احساسی و عجولانه پرهیز خواهند کرد.

فتاح‌دماوندی بیان کرد: جبهه مقاومت باید با دادن کمترین هزینه بیشترین دستاوردها را فراهم کند و ضعیف‌تر شدن مداوم رژیم صهیونیستی و قوی‌تر شدن مدام جبهه مقاومت برای اسلام و مسلمین پیروزی بزرگی است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از